Problemer med a-drev og dvd- drev
Fra : henrik

Dato : 12-06-05 13:53

Jeg har fået problemer med at læse fra min drev.

Pc'eren kan sagtens finde dem, og i stifinder er de der også, men når jeg
sætter en diskette i a-drevet, får jeg en meddelse, om at disketten ikke er
formateret.
Prøver at formatere, men lidt efter får jeg en meddelse, om at det ikke kan
lade sig gøre.

Jeg har 2 dvd drev, en pioneer og en nec-rw.
Når jeg sætter en dvd skive i, kan jeg se i stifinder, at de skifter fra dvd
drev til cd drev,
og så sker der ikke mere.

Har prøvet at teste dem, hver for sig, uden resultat.

Kører xp-pro

Nogle gode ide'er ??

Mvh Henrik