Video on demand..sputnik mm.
Fra : Toke Christensen

Dato : 12-06-05 00:13

Hej

Er der nogen der kender til steder på nettet hvor man kan leje og se film
online (Video on demand). Jeg gider ikke services som digitarian da jeg
synes det er for besværligt.

Jeg har kigget på TV2 sputnik, men jeg synes at udvalget mildest talt er
mangelfuldt og 40-45 kr pr film er heller ikke i den billige ende. Dog skal
de have ros for et godt og funktionelt interface.

SF anytime http://www.sf-anytime.com/
er også et alternativ men der kan jeg ikke komme på pga. min forbindelse.
Prislaget er også det samme som sputnik.

Da jeg ikke synes danske undertekster er et must kunne jeg godt tænke mig at
finde et godt (billigt) sted evt. udenfor Danmarks grænser. Er der nogen der
kender et sådant sted? Der behøver ikke at være en million film, bare nogle
få gode.

Mvh
Toke

Fra : Jesper