Kalkun Inderfilet?
Fra : Brian k

Dato : 11-06-05 16:13

Hejsa

Hvor lang tid skal Kalkun inderfilet steges på hver side?

Grunden til at jeg spørger er at jeg troede at sådan cirka 4 - 5 minutter på
hver side ville være nok. Nu ser jeg at der uden på pakke står Tilberedning:
30 minutter i ovn på 175 grader. Og det syntes jeg er meget i forhold til
4 - 5 minutter på hver side på en pande.

Nogen der kan hjælpe?

/brian

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 11-06-05 16:32

Brian k wrote:

> [...]
> står Tilberedning: 30 minutter i ovn på 175 grader. Og det syntes jeg
> er meget i forhold til 4 - 5 minutter på hver side på en pande.

Ved jævn varme på panden svarer de 4-5 minutter nok meget godt til 30
minutter i ovn ved 175 (forholdsvis lav) temperatur.

Nu steger jeg stort set aldrig et stykke kalkun, men de gange, jeg har gjort
det, har jeg ikke haft svært ved at bedømme, hvornår det var færdigt.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Brian k

Dato : 11-06-05 20:47

Kevin Edelvang wrote:

> [...]
>
> Nu steger jeg stort set aldrig et stykke kalkun, men de gange, jeg
> har gjort det, har jeg ikke haft svært ved at bedømme, hvornår det

Takker (det smagte godt)

/brian