Q: HP printer
Fra : keld

Dato : 11-06-05 12:18

hej....

sidder lige med svigermekanikkens HP PSC-1350 multiprinter og har et
spørgsmål:
Hver gang printeren tændes udskriver den automatisk en testside - SPILD af
blæk! Hvorfor og hvordan "slåes" det fra?

Mvh. Keld

Fra : Jim

Dato : 11-06-05 16:35

"keld" <keldolesen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hver gang printeren tændes udskriver den automatisk en testside -
> SPILD af blæk! Hvorfor og hvordan "slåes" det fra?

http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/bpu73568.pdf

Her har du manualen for din multifunktionsmaskine.
Jeg går ud fra, at du selv sidder med en mage til.
I rubrik 9 kan jeg se, at der er nogle funktionsknapper.
Er der nogen af disse, som indikerer, at den skal skrive testside ud ved
hver opstart?

Pkt. 2. Hvis du går ind i din printerkontrol på din PC, kan du sikkert
finde noget info på emnet.
Klik din ind i hjælp-funktionen og søg på testside og opstart.
Normalt og ifølge manualen skal den kun udskrive testside ved
installation og ved isætning af farvepatroner.

Prøv at chekke disse 2 ting og vend så tilbage med et svar.

Mvh. Jim.

Fra : Jim

Dato : 11-06-05 16:42

> [...]
> Hver gang printeren tændes udskriver den automatisk en testside -
> SPILD af blæk! Hvorfor og hvordan "slåes" det fra?

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=en&cc=dk&docname=c00026607&product=306888&dlc=da&lang=en#N10066

Se om ikke du også kan finde noget her.

Mvh.