Indkøb af ny pc'er
Fra : @nomail@

Dato : 11-06-05 09:41

Jeg skal til at købe en ny pc'er til min søn. Han har et krav, og det er at
den er god til spil og surfe på nettet.

Jeg har lidt kik på Dell system 5000. Men andre der evt. har et bud om hvad
jeg kan og ikke skal købe.

Hans gamle pc har med tiden lavet rigtig mange fejl, både med det ene og det
andet.

Og jeg vil helst have en pc'er som der mere eller mindre ikke skulle komme
de store problemer med (ved godt at det er svært)

Men hvis der nu var nogle der kunne hjælpe mig, til at finde en forhandler
der samtidig havde en rigtig god service, og ikke skulle vente i lang tid
hvis nu uheldet skulle være ude.

Sidst jeg selv købte pc købte jeg i københave og den butik jeg dengang var
inde i. Kunne godt bruge lidt forståelse fra kunder at det er os der
ligger pengene.

Fra : Henning

Dato : 11-06-05 09:51

On Sat, 11 Jun 2005 10:41:00 +0200, "@nomail@" <nomail@dk.dk> wrote:

> [...]
>der samtidig havde en rigtig god service, og ikke skulle vente i lang tid

Tja, så køb en Dell Vælg Onsite-service, opstår der problemer står
der en tekniker hos dig dagen efter for at udbedre hw-fejlen.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 11-06-05 11:26

On Sat, 11 Jun 2005 10:50:44 +0200, Henning <nomail@all.invalid>
wrote:

>Tja, så køb en Dell Vælg Onsite-service, opstår der problemer står
>der en tekniker hos dig dagen efter for at udbedre hw-fejlen.

De fleste problemer med PC'er skyldes vel software - får man også
hjælp til det? Og hvad koster det?

Lars