Stålarmerede bremseslanger i farve og på m~
Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 10-06-05 21:37

Heya!

Var lige ved at bestille slangerne i original ved pusheren i tyskland, da
kammien mindede om at det ny styr jo var en del bredere end det originale..

Hvad gør jeg? Kan de fås i special mål i farve til en fornuftig pris nogen
steder?

--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-05 22:25

OlIvEr [6000] wrote:
> [...]
>
> Hvad gør jeg? Kan de fås i special mål i farve til en fornuftig pris nogen

White Snake kan være rimeligt brede over styret, Big Fat Snake er noget
tynde i mælken... håber denne uforståeligt sammenligning hjalp dig
videre... ;)

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 10-06-05 22:33

--
Var lidt hurtig på knapperne.. Sorry, har sendt en anmodning om at få
beskeden slettet. Men tror desværre ikke at det sker.. :((

Håber i kan finde en plads i jeres hjerter til at tilgive mig..

Fra : Max

Dato : 10-06-05 22:59

Hej Oliver

> Håber i kan finde en plads i jeres hjerter til at tilgive mig..

Det at køre rundt på sådan en riskoger i det danske sommervejr
bære vel straffen i sig selv :)

Mvh Max

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 10-06-05 23:07

--
Hehe.. Det er nu helt frivilligt..

Fra : Max

Dato : 10-06-05 23:26

Hej Oliver

> Hehe.. Det er nu helt frivilligt..

Det sker da også at vejret er sådan at det ligefrem kan kaldes
en fornøjelse :)

Mvh Max
(som sådan en sommerdag godt kan drømme om en R26)

Fra : Sune Salminen

Dato : 11-06-05 01:12

OlIvEr [6000] wrote:
> --
> Var lidt hurtig på knapperne.. Sorry, har sendt en anmodning om at få
> beskeden slettet. Men tror desværre ikke at det sker.. :((

Den er slettet. Jeg kan i hvert fald ikke se den!

Men det nytter jo ikke noget når der er blevet svaret på den.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk