Hvor finder jeg EOBD kabler og diagnostic ~
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 10-06-05 19:42

Hej Gruppe....

Var forbi det lokale mazda værksted forleden dag, Her oplevede jeg
hvordan mekanikeren diagnostiserer en moderne bil med en bærbar
computer...

Det er sgu' slut med at få olie på tøjet

Anyway: So ein ding müss ich auch haben...

Problemet er bare, hvor pokker finder man den slags udstyr. Det eneste
jeg kan finde på nettet er VAG-COM fra NEtech, og det du'r vist ikke til
Mazda'en....
<mlr>

--

The two basic principles of Windows system administration:

* For minor problems, reboot
* For major problems, reinstall

Fra : Basil

Dato : 11-06-05 06:18

Michael Rasmussen wrote:
> [...]
>
> Problemet er bare, hvor pokker finder man den slags udstyr. Det eneste
> jeg kan finde på nettet er VAG-COM fra NEtech, og det du'r vist ikke til

Prøv at stille samme spørgsmål i dk.fritid.bil
Jeg er sikker på at nogen der har svaret du skal bruge, de plejer at vide
alt om biler.
Kai