Jeselo (I)
Fra : phk

Dato : 09-06-05 08:43

Hvilken campingplads skal man bruge hvis man gerne vil campere i nærheden af
hvad der vist nok er Europas længste gågade i Jeselo, Italien?

--
Per, Esbjerg
Fjernbetjening komplet til låsning af f.eks. Ford´er

Fra : Søren

Dato : 09-06-05 12:35

> Hvilken campingplads skal man bruge hvis man gerne vil campere i nærheden
> af hvad der vist nok er Europas længste gågade i Jeselo, Italien?

Vi boede sidste på http://www.jesolointernational.it/ super god campingplads
med det hele. Ligger lige for enden af gågaden. Og så er pladsen ikke så
stor så børnene kan blive væk. Største minus syntes vi var myggene, dem var
der lidt for mange af om aftenen, ellers har jeg kun gode ting at sige om
pladsen. Absolut topklasse, jeg skulle ikke engang selv trille campingvognen
på plads, da de helst ikke så at bilerne blev udenfor standpladserne !

Fra : phk

Dato : 09-06-05 12:55

"Søren" <nospam_svu@ccieurope.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> trille campingvognen på plads, da de helst ikke så at bilerne blev udenfor

Myggene kan jeg leve med - det er mere et problem for de andre :) Men hvad
er det du forklarer med standpladserne ... har bilerne separate
parkeringspladser (hvorlangt væk) - eller skal de stå på standpladsen ..
eller hvad? :)

Fra : Søren

Dato : 10-06-05 13:53

> [...]
> er det du forklarer med standpladserne ... har bilerne separate
> parkeringspladser (hvorlangt væk) - eller skal de stå på standpladsen ..
Prøv at se på oversigtskortet der kan du se parkeringsbåsene, biler holder
på vejen lige uden standpladser men inden for campingpladsen. Max 50 meter
væk !

Jeg havde heller ikke se det før, men faktisk en meget fin løsning. Det
giver også god plads på standpladen. Hvor de fleste forøvrigt har strøm,
vand og afløb hver især.

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-05 09:51

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message
> Hvilken campingplads skal man bruge hvis man gerne vil campere i nærheden
af
> hvad der vist nok er Europas længste gågade i Jeselo, Italien?

Jeg kan også kun anbefale Jesolo International. Hvis du tager en luxus plads
(kan kun anbefales), så må bilen ikke stå sammen med campingvognen. Dvs der
er en "hovedvej" igennem campingplansen med stikveje. I starten af
stikvejene eller ved hovedvejen er der nummeret pladser til bilen. Du kan
godt køre ind med bilen når du kommer og skal fra igen. Men til dagligt har
du ikke biler ved selve campingvognen. (dette synes jeg er lækkert: Der er
mere ro og børne kan bedre lege). Der er måske 50 til 100 meter til bilen,
så det er slet ikke noget problem. Det der også er lækkert ved Jesolo
International er at det er en All Inclusive plads. Du skal ikke betale for
aktiveter på pladsen: På stranden er der kajakker, vandcykler, dem låner du
bare. Vil du lige surfe på nettet for at se nyheder, så kan man det i
receptionen, også gratis. Aktiviterer for børne er der mange af er også
gratis, sporttuneringe, shows om aften ved poolen etc.

VH
Per