Falske tilståelser - ingen straf for løgn ~
Fra : Bo Warming

Dato : 09-06-05 08:15

BURDE DER IKKE OGSÅ VÆRE HYPPIGERE OG HÅRDERE STRAF FOR FALSK ANMELDELSE -
sandhed er dyd og løgn er total moralsk fallit? Herom i nederstedel af
"samleindlægget"

Ville hjem til jul; Tilstod voldtægter - overskrifter EB 8juni

Man kan jo bagefter trække tilståelse tilbage.
Er dansk retssystem så tåbeligt som USAs "plea bargaining".?

---------------------
4klask i den bare=50dg fængsel

En stuepige på sønderjysk hotel søgte dokumenterbart at svindle, og ejeren
gav hende en skideballe, og det står påstand mod påstand om han købte sig et
SM-besøg til gengæld for ikke at politianmelde
Mærkelig nok indrømmer hotelejeren at han slog hende i bagdelen fire gange.
Særlig mærkeligt er at skade uden knoglebrud eller blå mærker kan give FEMTI
DAGES UBETINGET FÆNGSEL til en 53-årig hjerte- og nyre-transplanteret mand.

På mystisk vis tror jeg politi "haben aber andere metoden" når de får
sådanne sære tilståelser frem - fx smigrer folk så de tror de mister noget
ved ikke at sige hvad politiet ønsker.

Helsides artiklen er nok på www.eb.dk

Er vi syge med at straffe for sex-ubetydeligheder?
For tyve år siden havde en advarsel (evt betinget dom) vist været fundet
tilstrækkelig af alle dommere

Shubiduas bedste er den ironiske "Vi finder os ikke i sexchikane, vi klager
til ombudsmanden en af dagene"

Når pigen måske selv har foreslået afstraffelsen, så står det påstand mod
påstand - hvordan kan man tilsidesætte at
Al rimelig tvivl skal komme anklagede til gode
+ Det er bedre at 10 skyldige går fri end at EEN uskyldig dømmes
- som bør være retsstatens fundament.?
Er staten ved at øge sin magt via vækst i justitsmord eller grund til
utryghed for at du fældes uretfærdigt, hvis du ikke har venner i systemet.
Det er jo en effektiv måde at undertrykke folks selvstændighed og mod, og
øge underdanighed overfor sagsbehandlere i det offentlige, af alle slags.

Blotteranklage - send evt til redaktion

Aparte kanøfles og fjer blir 5 høns, og mod min racistiske medkæmper
Hvilshøj bruger muslimterroristerne VOLD og mod mig LØGN, frit opfundet
uundskyldelig falsk anmeldelse for anmasende nudisme -
- og de griber til udsmidning af folkekirken. Min dåbsgave har man stjålet
alene udfra rygter. Islam har kun løgn og eksplosiver som våben, ikke
civiliseret dialog.
Politiet skreg i mit hjem at jeg løj - at de tog en sort piges vås alvorligt
og foretav at sigtelse var på vej, viser §266b-censuristernes succes imod
dansk ytringsfrihed.

UDELAD EVT SIDSTE SÆTNING ER
Bo Warming Bjelkes Alle 46 Nørrebro 35861000

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-05 12:57

> [...]
FEMTI
> DAGES UBETINGET FÆNGSEL til en 53-årig hjerte- og nyre-transplanteret

Det er ikke klaskene i bagdelen der giver den hårde straf. Det kunne bare
have givet en betinget voldsdom. Men det er klar sex-chikane at det skal
være i den bare og at han er hendes arbejdsgiver........
Hvad fanden er det for en måde at takle sine ansatte på. Hvis hun har lavet
noget hun ikke skulle så må han give hende en irettesættelse, en skriftlig
advarsel eller fyre hende.

Det er bare HELT OK at han skal ind på vand og brød......som arbejdsgiver
har man et særligt ansvar for at opføre sig efter bogen, da man har magten
til at afskedige.

--
Tom

Fra : Bo Warming

Dato : 10-06-05 19:30

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> [...]
> har man et særligt ansvar for at opføre sig efter bogen, da man har magten

Lov om "sexchikane" er moralsk lovgivning og forkastelig.
Den er så uklar at man kunne have givet ham betinget straf.
Afgørende er RESULTATER af lovovertrædelsen.
Intet tyder på at hun tog psykisk skade eller at han har en grum psyke der
bliver til seriemorderiskhed, hvis ikke han får lærestreg bag tremmer.

Forklar hvorfor du mener man kan undskylde det danske folketing, at de har
opkriminaliseret sexafvigelse der er uden fysisk skadevirkning?
Hvad frygter du kunne ske, hvis vi tog afslappet på sådant?

Fra : Martin Bak

Dato : 10-06-05 20:32

> Lov om "sexchikane" er moralsk lovgivning og forkastelig.
> Den er så uklar at man kunne have givet ham betinget straf.
> Afgørende er RESULTATER af lovovertrædelsen.
> Intet tyder på at hun tog psykisk skade (....)

Nå? en 23 årig pige der grædende bryder sammen og betror sig til sine
forældre, har da vist været ude for noget man ikke lige glemmer igen.

(....)eller at han har en grum psyke der
> bliver til seriemorderiskhed, hvis ikke han får lærestreg bag tremmer.

Der findes andre grove lovovertrædelser end seriemord.

> Forklar hvorfor du mener man kan undskylde det danske folketing, at de har
> opkriminaliseret sexafvigelse der er uden fysisk skadevirkning?
> Hvad frygter du kunne ske, hvis vi tog afslappet på sådant?
Du er så langt ude, at du ikke fortjener det. Jeg tror, at alle andre end
du er tilfredse med, at der er lovgivning der kriminaliserer arbejdsgivere
der sexuelt chikanerer, terroriserer og intimiderer sine ansatte.

Martin
-----
Overvejer, om der er plads i filteret

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 10-06-05 21:45

"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> wrote in message

> Du er så langt ude, at du ikke fortjener det. Jeg tror, at alle andre end
> du er tilfredse med, at der er lovgivning der kriminaliserer arbejdsgivere
> der sexuelt chikanerer, terroriserer og intimiderer sine ansatte.

Og BW burde jo være ligeglad idet han ikke kan sætte sig ind i situationen
at befinde sig på arbejdsmarkedet han har jo alt for travlt med at rende
nøgen rundt derhjemme (skræmmende tanke alt i alt)

Fra : Bo Warming

Dato : 10-06-05 22:12

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> wrote in message

> [...]
> at befinde sig på arbejdsmarkedet han har jo alt for travlt med at rende
> nøgen rundt derhjemme (skræmmende tanke alt i alt)

Indtil det modsatte er bevist, må man regne med udsagnet om at pigen der
blev grebet i groft økonomisk bedrag, selv foreslog den milde straf eller
fornøjelse med et par klask i bagdelspolstringen.

Selvfølgelig burde en advarsel være det højeste denne småting kunne give.

At jeg ikke spilder tid med at stase mig ud med tøj, når det er varmt og
solrigt og jeg ikke færdes hvor fremmede kan se mig, betyder jeg har tid at
berige diskussionsgrupper med flere indlæg end ellers. Det er ikke noget jeg
har "travlt med" , tværtimod har I påklædningsdukker der "graver grøfter og
fylder dem til igen" ikke tid til at lære at tænke klart, fordi i febrilsk
adlyder gruppepresset og tænker manisk på at være normale.

Hvordan kan nogen finde noget "skræmmende" i dovenskab der ikke ses af
andre? Min kone der ser mig nøgen når hun passerer ad havegangen, griner og
mimer afsky og siger "ugly" stolt over at hun ikke er anstødelig som mig, så
jeg spreder glæde omkring mig....

At "chikanere, terrorisere, intimidere" er noget som fysisk voldelige
personer gør, når de tilføjer uskyldige BLØDENDE SÅR OG BRÆKKEDE KNOGLER.
Hysterikere ser problem i kærtegn og selvvalgt sm-leg.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-06-05 23:34

"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> wrote in message

> Nå? en 23 årig pige der grædende bryder sammen og betror sig til sine
> forældre, har da vist været ude for noget man ikke lige glemmer igen.

Kvinders tudeture er som når mænd tager en cigar. De får udløsning af det
mere end ved sex.
Mine seneste børns mor, som boede her 8 år græd hvergang hun ville have
lavet forbedringer i køkkenet eller tvinge mig til at tage til hendes
forældres sølvbryllup i Hjørring og andet pjat.
BLØDENDE SÅR OG BRÆKKEDE KNOGLER SKAL STRAFFES - ikke et kært klask i røven.
Du har ikke jordforbindelse med din fascistiske strafliderlighed.
Du er hyper-intolerant stalinist og den straffede er humanist i
sammenligning med dig.

> [...]
> du er tilfredse med, at der er lovgivning der kriminaliserer arbejdsgivere
> der sexuelt chikanerer, terroriserer og intimiderer sine ansatte.

Jamen hvis "ALLE ANDRE" mener som du, så har du vel ret i, at alle jøder
skal forvises fra landet, sådan som flertalelt mente sydpå, og så er det
surt show at være jøde som mig, for dit flertalsdiktatur kræver ingen logik
eller hensyn til medmennesker.

"Alle mener", overdriver du - og andre argumenter end magt-er-ret har du PÅ
INGEN MÅDE.

Fra : Martin Bak

Dato : 11-06-05 01:01

> [...]
> skal forvises fra landet, sådan som flertalelt mente sydpå, og så er det
> surt show at være jøde som mig, for dit flertalsdiktatur kræver ingen

Skal jeg være helt ærlig, så kunne jeg godt undvære en
undertrykkelsessympatisør som dig som landsmand. Jeg har dog svært ved at se
hvordan jødedom eller nogensomhelst anden trosretning kommer ind i billedet.
Det rager mig en papand hvad du eller andre tror på. Vi er vældig OT her,
men tillæg mig venligst ikke holdninger jeg ikke har eller udsagn jeg ikke
er kommet med, -tak.

> "Alle mener", overdriver du - og andre argumenter end magt-er-ret har du
> PÅ INGEN MÅDE.

Du overså vist behændigt mit forbehold, "jeg tror".

Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 11-06-05 01:51

> Skal jeg være helt ærlig, så kunne jeg godt undvære en
> undertrykkelsessympatisør som dig som landsmand. Jeg har dog svært ved at
> se

Folk hvis ny statsborgerskab hviler på løgn, kan vi endnu nå et udvise af
landet.
Men du og jeg er ligeværdige medlemmer af familien Danmark og du må leve med
at din lyst til at ophæve mit statsborgerskab er chanceløst.

> [...]
> billedet. Det rager mig en papand hvad du eller andre tror på. Vi er
> vældig OT her, men tillæg mig venligst ikke holdninger jeg ikke har eller

Når logikken bryder sammen, så hedder sidste bastion "du er OT" - hvilket
jeg aldrig har været.

> Du overså vist behændigt mit forbehold, "jeg tror".

Det er ikke afgørende om du har gallup og viden vedr at dit had mod folk som
mig er flertals-opbakket.
Det afgørende er at danskere har tradition for TOLERANCE

I gymnasiet lærte jeg at følgende er vort demokratis basis

"Hvis hele menneskeheden undtagen en havde et synspunkt, og den ene tænkte
modsat, ville menneskeheden have lige så lidt ret til at censurere mod den
ene, som han, hvis han havde magt, ville have ret til at censurere mod
menneskeheden. John Stuart Mill l806-l873

Samme fine britiske parlaments-leder var glistrupsk mht ikke-materialistisk
nyttefilosofi om STØRST MULIG LYKKE FOR FLEST
" Utilitarisme betagner det standpunkt, at handlinger er
rigtige i den udstrækning, de er med til at fremme lykken; og at de er
forkerte i den udstrækning, de er med til at fremme det modsatte af lykke.
J.S. Mill

Vedr at legemsbeskadigende vold skal straffes hårdere end klap i bagdelen,
så formoder jeg at vi er enige, siden du flygter fra dette emne og din
straf-liderlighed vedr en flink arbejdsgiver, der lod bedrager-pigen vælge
mild straf i stedet for politianmeldelse, der havde plettet hendes
straffeattest og måske gjort hende arbejdsløs på livstid

Sjovt at Politiken og mange andre muslimvenner går ind for mild mægling
vedr Rust-mordet - dog ikke når indvandrere myrder italiensk turist.

En venlig arbejdsgiver greb en pige i økonomisk bedrageri med betroede
midler, et groft og dyrt tillidsbrud, og han aftalte at give hende blid
endefuld - og fik 50 dages ubetinget fængsling, da pigen siden flæbede og
anmeldte. Her havde der været mere fornuft i mægling

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 11-06-05 05:27

-klip-
OT:
Til gruppen:
Opgiv ham, der er dømt galoperende hæklefejl i kysen der!
http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 11-06-05 10:44

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> wrote in message
> Opgiv ham, der er dømt galoperende hæklefejl i kysen der!
> http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Hvis min den lyvende OSS-forfatter, min ufrivillige reklame-agent, Hans
Hyttel, der er min jævnbyrdige ud i cand.scient.titel, evnede at påvise fejl
i logik eller facts, så ville han turde gå i dialog med mig. Men i ti år har
han flygtet fra fair play debat.

Smagsdommeri betyder at 2+2=5