Logtech m laser
Fra : Gunnar

Dato : 09-06-05 07:52

Hej.
Min mus Logitech cordless click / plus optical mouse.
Den er selvfølgelig altid i lader når den ikke bruges men det hele er
slukket om natten
Nu er det så jeg kan se den altid lyser med det røde lys på undersiden,
også når det hele er slukket, kan det være rigtigt, gør i andres også det
den bruger jo da af det strøm batterierne lige har fået på.
Gunnar

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 09-06-05 16:43

Gunnar wrote:
> [...]
> undersiden, også når det hele er slukket, kan det være rigtigt, gør i
> andres også det den bruger jo da af det strøm batterierne lige har

Min MX900 gør også sådan og jeg har bare valgt at den køre den udenom
min elspareskinne, så ved jeg der altid er strøm på den!

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Gunnar

Dato : 09-06-05 17:42

> [...]
>

> Min MX900 gør også sådan og jeg har bare valgt at den køre den udenom min
> elspareskinne, så ved jeg der altid er strøm på den!

Hej Mikael.
Hvad mener du helt præcis. Jeg slukker for strømmen ved stikkontakten (for
det hele) til natten
men den batteridrevne lyser stadig, hvis jeg tager hjemmefra i nogle dage så
er batterierne
sikkert helt flade, er dine det.
Gunnar

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 09-06-05 19:09

Gunnar wrote:
> Hvad mener du helt præcis. Jeg slukker for strømmen ved stikkontakten
> (for det hele) til natten

Nå okay, jeg troede du havde en elspareskinne (som slukker for alt strøm
når Pc'en slukkes). Jeg bruger nemlig noget i den retning, men har 2
stikdåser og den ene kører uden den. Så kan lampen over skrivebordet,
musen og andet have strøm selvom Pc'en er slukket. Jeg slukker ikke på
kontakten på væggen.

> men den batteridrevne lyser stadig, hvis jeg tager hjemmefra i nogle
> dage så er batterierne sikkert helt flade, er dine det.

Jeg har ikke prøvet det endnu, men jeg vil da gå udfra at strømmen
tappes når den står og lyser hele tiden. Det var grunden til jeg har
kørt den udenom elspareskinnen her.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Max

Dato : 10-06-05 07:38

Hej Gunnar

> Hvad mener du helt præcis. Jeg slukker for strømmen ved stikkontakten (for
> det hele) til natten
> men den batteridrevne lyser stadig, hvis jeg tager hjemmefra i nogle dage

Det er da naturligt at den fungere sådan, når du slukker laderen tror musen
jo den er fjernet fra laderen og prøver så at opnå kontakt med modtageren,
det kan da ikke virke anderledes, det er helt logisk at dine batterier
tappes.

Mvh Max

Fra : Gunnar

Dato : 10-06-05 09:06

> [...]
> jo den er fjernet fra laderen og prøver så at opnå kontakt med modtageren,
> det kan da ikke virke anderledes, det er helt logisk at dine batterier

Hej
Det jeg var i tvivl om er at når jeg tager på ferie i nogle dage og kommer
hjem
så er batterierne flade, men har fra logiteck nu fået at vide at den slukker
når
den lægges på bordet og ikke i laderen. men det viste jeg ikke, og er måske
ikke den eneste der ikke vidste det.
Gunnar