Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
A 3 Printer, fortsættelse
Fra : Ole Larsen

Dato : 09-06-05 06:01

Tidligere har jeg fortalt om mit indkøb af en HP 8750, der, da det viste
sig at den ikke kan printe s/h og da HP support ikke kunne/gad hjælpe,
blev returneret til sælger, Express Delivery. De modtog den d. 27.05
ifgl. egen track and trace. Side hørte jeg intet. I forgårs mailede jeg
dem om en afsluttelse på sagen og i går lå der en anmeldelse fra
posthuset om en pakke fra dem. Jeg har ikke bestilt andet, så det må
være den, de har sendt tilbage.
Jeg mailede så i går om en omgående afslutning på sagen, gjorde
opmærksom på mine udgifter til returnering og vedhæftede linket:

http://www.forbrug.dk/klage/klagesager/afgoerelser/computere/fortrydelsesret/

Så ser vi......
Fortsættelse følger.

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (11.maj.2005) design og nye billeder på: