Cover af "I got you under my skin"
Fra : S. Sørensen

Dato : 08-06-05 22:06

Min kære far har været i byen og hørte en coverversion af "I got you under
my skin".
Han siger det var en kvinde som sang den, og mente det måske var en der hed
noget med Crow.
Eneste jeg kunne komme på var Sheryl Crow, men ifølge hendes hjemmeside har
hun ikke indspillet den, men hvem er det SÅ han har hørt den med. Nogen
forslag? Han holder fødselsdag på lørdag og så kunne det jo være vældigt, at
kunne overraske ham.

Mvh
Steinbjørn

Fra : Per Madsen

Dato : 08-06-05 23:00

S. Sørensen <steinb@REMOVETOGETAVALIDEMAILworldonline.dk> wrote:

> [...]
> forslag? Han holder fødselsdag på lørdag og så kunne det jo være vældigt, at

Neneh Cherry!
--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.tk

Fra : Per Madsen

Dato : 08-06-05 23:02

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Neneh Cherry!

....fra denne her:

"Red Hot & Blue: Cole Porter Tribute"

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B000008JUM/104-1373149-085
5918?v=glance

--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.tk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-06-05 23:11

Den 08-06-05 23.06 skrev S. Sørensen følgende:

> Han siger det var en kvinde som sang den, og mente det måske var en der hed
> noget med Crow.
> Eneste jeg kunne komme på var Sheryl Crow

Hæ, det er jo næsten sjovt det her. Crow -> Sheryl Crow -> Cherry ->
Nenah Cherry. Nummeret er med på en lp med coverversioner af gamle Cole
Porter-numre, der blev indspillet til fordel for AIDS-ramte. Du kan
lytte til nummeret her:
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B000008JUM/102-2938652-7140100?v=glance

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tema med alt hvad det er nødvendigt at vide om nyhedsgrupperne.

Fra : A

Dato : 09-06-05 19:46

S. Sørensen wrote:
> [...]
> hørt den med. Nogen forslag? Han holder fødselsdag på lørdag og så
> kunne det jo være vældigt, at kunne overraske ham.

Det kunne også være Diana Krall - med tilpas ændring i udtalen kan Krall vel
godt blive til Crow... eller hvad? Krall har i hvert fald også lavet den.
"I've got you under my skin" findes i Diana Kralls udgave på pladen "Live in
Paris" - hvilket i øvrigt er en rigtig god plade...

/Anders

Fra : S. Sørensen

Dato : 09-06-05 21:27

"A" <nogen@microsoft.com> wrote in message

> [...]
in
> Paris" - hvilket i øvrigt er en rigtig god plade...

Se DET lyder sandsynligt. Jeg var lidt mere fishy overfor den med Neneh
Cherry, da stilen absolut ikke var det han plejer at lytte til. (Gammel
jazzmusiker).
Diana Krall derimod... det kunne klart godt være ham. Den må jeg lige se om
jeg kan grave frem til ham.

Steinbjørn

Fra : S. Sørensen

Dato : 12-06-05 19:24

"S. Sørensen" <steinb@REMOVETOGETAVALIDEMAILworldonline.dk> wrote in message

> [...]
> jazzmusiker).
> Diana Krall derimod... det kunne klart godt være ham. Den må jeg lige se

Og det VAR Diana Krall.
Der gjorde i lige min far til en meget glad mand..

Tusind tak for hjælpen..

Steinbjørn

Fra : A

Dato : 14-06-05 00:34

S. Sørensen wrote:
> Og det VAR Diana Krall.
> Der gjorde i lige min far til en meget glad mand..
>
> Tusind tak for hjælpen..

Velbekomme. Det er rart at kunne hjælpe

/Anders