AGF ???
Fra : DeBoss

Dato : 01-06-01 20:06

De er steget ret godt... er det noget...
kan man ikke gætte lidt på at da de har været meget højt, har de vel en
acceptabel chance for at komme opad igen ???

jeg aner intet, og spørger kun

Mvh Dennis

Fra : Jesper Dürr Christia~

Dato : 04-06-01 10:17

Det tror jeg ikke du skal regne med de gør. Jeg vil nærmere anbefale at
sælge ud nu, for jeg tror snart AGF er på tilbagevej. Grunden til denne
hurtige stigning var den norske agent, som ville købe klubben. Grundet hans
FIFA Agent bevis må han ikke eje nogen fodboldkklub, medmindre han opgiver
retten til at handle med spillere.

Desuden er fodboldaktier ikke den bedste investering. Skulle man anbefale en
fodboldaktie skulle det være FCK. Det er den eneste klub der har midlerne
til at lave en god forretning. Heldigvis for fodboldspillet er de ikke lige
så suveræne som norske Rosenborg er i Norge.

MVH

Jesper

Fra : DeBoss

Dato : 04-06-01 10:31

ok.. tak for svaret.. så tror jeg jeg holder fingerene væk..
Det er sgu meget rart når man får en begrundelse, men risikerer jo at lære
noget

Mvh Dennis