E-trade = røvsyg
Fra : cfs6621

Dato : 01-06-01 19:39

Hvor det altså træls at handle papirer gennem etrade, halvdelen af ordrerne
bliver ikke gennemført, e-mails med købsordrer "forsvinder" i systemet og
bliver hverken besvaret eller handlet !

LIVET ER FOR KORT TIL ETRADE !

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 01-06-01 19:55

"cfs6621" <cfs6621@vip.cybercity.dk> writes:
> Hvor det altså træls at handle papirer gennem etrade, halvdelen af ordrerne
> bliver ikke gennemført, e-mails med købsordrer "forsvinder" i systemet og
> bliver hverken besvaret eller handlet !

Jeg har aldrig haft en ordre hos E-trade der ikke blev gennemført (med
mindre jeg selv trak den fra markedet), og alle mine emails er blevet
besvaret hurtigt og kompetent.

Bare for at negativ kritik ikke skal stå alene.
--
Lars Balker Rasmussen "Woo hoo!?"

Fra : cfs6621

Dato : 01-06-01 22:29

jeg tror, at enten er du usædvanlig heldig, eller også arbejder du hos
etrade.

Jeg har bl. a. haft rod i afregningerne og 2 e-mails med købsordrer, som er
blevet ignoreret. Så jeg er glad for at kunne handle andre steder, hvor man
behandler kunderne seriøst.

hoo!?"

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 02-06-01 09:45

"cfs6621" <cfs6621@vip.cybercity.dk> writes:
> jeg tror, at enten er du usædvanlig heldig, eller også arbejder du hos
> etrade.

Det sidste er ikke tilfældet...
--
Lars Balker Rasmussen "Woo hoo!?"

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 06-06-01 15:08

Jeg vil også gerne tilslutte mig rækken af personer som ikke har haft
nogen som helst problemer med E*trade's system!

Mvh. Brian

"cfs6621" <cfs6621@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
som er
> blevet ignoreret. Så jeg er glad for at kunne handle andre steder,

"Woo

Fra : Peter Sørensen

Dato : 03-06-01 15:10

cfs6621 wrote:

> [...]
> bliver ikke gennemført, e-mails med købsordrer "forsvinder" i systemet og

Hvad mener du med "e-mails med købsordrer" ? - bruger du ikke deres
websider til at handle?

Jeg har aldrig haft problemer med E*Trade, udover en enkelte dag, hvor
en eller anden havde gravet deres Internet forbindelse over...

--
Peter Sørensen
nwc@europe.com

Okay, so you're Shania Twain - That don't impress me much...

Fra : cfs6621

Dato : 03-06-01 22:15

i forbindelse med emissioner, kan du afgive ordrer pr. telefon eller pr.
email

Fra : Survival

Dato : 08-06-01 00:29

Jeg synes bare deres hjemmeside er total skod. Hvorfor skal indtaste både
logon password og handelspassword!!? overflødigt efter min mening.

Det er også urimlig besværligt at find papirer i deres søgesystem.
Mit helhedsindtryk er dårligt.
Men deres priser er gode og lave!

Wivel

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 08-06-01 18:44

"Survival" <wivel@adr.dk> writes:
> Jeg synes bare deres hjemmeside er total skod. Hvorfor skal indtaste både
> logon password og handelspassword!!? overflødigt efter min mening.

Det er muligt du mener det, men jeg er da glad for at jeg kan forlade
min computer med en kurs-oversigt kørende, uden at alle og enhver der
måtte komme rendende kan købe eller sælge aktier. At E-trade tilbyder
en mulighed for folk der handler aktier hele tiden at de ikke skal
taste deres handelspassword igen og igen, er da bare en feature man
skal sætte pris på.
--
Lars Balker Rasmussen "Woo hoo!?"

Fra : Per Eriksen

Dato : 16-06-01 15:45

Hej!

Jeg må også tilslutte mig brugerne som synes godt om E*trade, pt. har aldrig
haft problemer med dem. Kanon handels gebyrer + ingen gebyrer for at have et
depot i værdipapircentralen, som man har ved bankerne

Mvh Per