Regning højere end kontrakt
Fra : Aksel

Dato : 07-06-05 21:35

Jeg har på en messe i Tyskland i marts tegnet abonnement på et fotomagasin,
nu er regningen kommet, den lyder på 79.20 ?, heraf 5.18 Mws for hæfterne
6/2005 til 5/2006.

I følge kontrakten koster et årsabonnement 57.60 ? incl. porto.

Jeg har skrevet til dem og annuleret abonnementet med henvisning til at
prisen er næsten 405 højere end aftalt, kan jeg på nogen måde være
forpligtet til at betale?

Hilsen Aksel

Fra : Jonathan Stein

Dato : 10-06-05 13:39

Aksel wrote:

> [...]
>
> Jeg har skrevet til dem og annuleret abonnementet med henvisning til at
> prisen er næsten 405 højere end aftalt, kan jeg på nogen måde være

Det kommer selvfølgelig an på hvad I præcis har aftalt. Står der f.eks.
noget med småt om højere porto til udlandet?

Hvis aftalen uden tvivl er 57,60 Euro, så kan du forlange at få bladene
til den pris - eller I kan aftale, at abonnementet bliver annulleret.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/