Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaring med ...
Fra : News

Dato : 07-06-05 21:27

Er der nogle der har erfaring med dette firma:

Computermarket, et italiensk firma
http://www.compmarketit.com/store/shopping_cart.php?sort=2a

et Canon 20D til 970,-EUR ( 7550 DKR) det lyder da rimeligt.

Hvad med moms og told fra Italien,
det er vl ikke noget problem, eller?

De har i øvrigt en annonce i den blå avis, også med et 20D
til 7.200 Kr.
På forhånd tak.

Peter

Fra : Steen Larsen

Dato : 07-06-05 21:39

In article <42a60320$0$73281$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
"News" <xxxxxx@xxx.bad> wrote:

> [...]
>
> Hvad med moms og told fra Italien,
> det er vl ikke noget problem, eller?
>
> De har i øvrigt en annonce i den blå avis, også med et 20D

Der er nogen her der mener det er fup:
http://www.digitalmagasinet.dk/forum.asp?traad=587&forum=2

Fra : News

Dato : 07-06-05 22:02

"Steen Larsen" <steen.remove@this.lykking.dk> skrev i en meddelelse
> Der er nogen her der mener det er fup:
> http://www.digitalmagasinet.dk/forum.asp?traad=587&forum=2

Ja, det ser ikke for godt ud.

Mange tak
Peter

Fra : Jakob

Dato : 07-06-05 22:16

In article <42a60320$0$73281$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
xxxxxx@xxx.bad says...
> Er der nogle der har erfaring med dette firma:
>
> Computermarket, et italiensk firma
> http://www.compmarketit.com/store/shopping_cart.php?sort=2a

Tror sgu der er meget fup med italienske shops. Der har tidligere været
andre med MEGET lave priser. Priser som lå under hvad forhandlere kunne
købe til.

Så vil de have betaling forud, og deres creditcard system er altid lige
istykker :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Fly Christensen

Dato : 07-06-05 22:28

On Tue, 7 Jun 2005 22:27:09 +0200, "News" <xxxxxx@xxx.bad> wrote:

> [...]
>http://www.compmarketit.com/store/shopping_cart.php?sort=2a
>
>et Canon 20D til 970,-EUR ( 7550 DKR) det lyder da rimeligt.

Nej. Du betaler moms i Italien og ingen told, da det er indenfor EU.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : ;o\)-max-

Dato : 08-06-05 05:20

"News"
> [...]
>
> Hvad med moms og told fra Italien,
> det er vl ikke noget problem, eller?
>
> De har i øvrigt en annonce i den blå avis, også med et 20D

- Du har vel læst deres konditioner mv. ikke den typiske formulering,
er ikke sikker på du skulle have postet det link.Men køb den 20D og
fortæl hvordan det går.. )-max-

Fra : News

Dato : 08-06-05 11:51

"News" <xxxxxx@xxx.bad> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad med moms og told fra Italien,
> det er vl ikke noget problem, eller?
>
> De har i øvrigt en annonce i den blå avis, også med et 20D

Har lige haft email-konversation,
ved forespørgsel på hvordan jeg skal betale,
for tredje gang, så kom svaret, eller mangel på samme:

"Ok Sir,
Please send us your full name and address for shipping and we will reply
with
the payment instructions.
Thank You!
Best Regards"

Ikke just tillidsvækkende.

Venligst
Peter

Fra : Henrik Villadsen

Dato : 08-06-05 15:57

On Wed, 8 Jun 2005 12:50:50 +0200, "News" <xxxxxx@xxx.bad> wrote:

> [...]
>
>"Ok Sir,
>Please send us your full name and address for shipping and we will reply

Den samme scam hed i Januar måned http://www.newcamerashop.com/

Hvis du går ind på http://www.geektools.com/whois.php og taster
"compmarketit.com" kan du se at domænet er registret den 15 Maj 2005. Det giver
et fingerpeg om at det ikke er et gammelt velrenomeret firma

--
Henrik

Fra : Henrik Olesen

Dato : 08-06-05 21:25

Jeg har gode erfaringer med

http://www.foto-erhardt.de/

hvor jeg netop har købt digitalt spejlreflekskamera og objektiv.

Bestilte i sidste uge og modtog med DHL i mandags - alt som det skulle være.

Mvh. Henrik