Tekstfarver forsvundet i Sunsite :-(
Fra : Lone

Dato : 07-06-05 17:39

Hej

Så lykkedes det let og smertefrit at skifte newsserver ud, bortset fra
at teksten ikke længere har forskellige farver.
Altså at det, der svares på er rød tekst.

Men det er vel kun hos mig at det ser sort ud :-/

Jeg har været i preferencer (MacSoup) og "colors" og "Miscellaneous" ser
rigtige ud, nogle bud på hvad der er galt?
--
Venlig hilsner
og grumme god hygge

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-06-05 19:27

In article <1gxstg3.53pol11iuy2leN%mailloneFJERN@netscape.net>,
mailloneFJERN@netscape.net (Lone) wrote:

> Jeg har været i preferencer (MacSoup) og "colors" og "Miscellaneous" ser
> rigtige ud, nogle bud på hvad der er galt?

Det burde være i "Indstillinger" under "Farver". Måske er citattegnene
forsvundet. De skal stå i feltet lidt nede til højre. MacSOUP skal jo
vide, hvilke tegn der skal stå foran en linie, før den skal farves. I
min MacSOUP er citattegnene: >»:|
Prøv at sætte dem ind. Det er standardtegnene, der var i MacSOUP
fra ny af. Det er jo ikke alle, der bruger ">" som citattegn.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Lone

Dato : 08-06-05 04:48

> [...]
> Prøv at sætte dem ind. Det er standardtegnene, der var i MacSOUP
> fra ny af. Det er jo ikke alle, der bruger ">" som citattegn.

Tak Henrik
Du ramte plet, så nu er det i orden igen, jubii
--
Venlig hilsner
og grumme god hygge