Afbudsrejser...?
Fra : Melanie

Dato : 07-06-05 15:38

Hej Ng

Jeg er ny i gruppen, for jeg har slet ikke opdaget den før nu *S*
Nå, men vores sommerferie plan røg lige en tur, da den ven vi skulle rejse
med, troede jeg også havde ferie i uge 30, men nej, øv.
Nå, men ok, vi har så planer om at tage hvor som hels hen *G*
Kan man bare tage til Kastrup og finde en afbudsrejse der samme dag eller
dagen efter? Hvor henvender man sig?

Min ferie er fra d. 25/6 til 24/7 og det er min mand og jeg der skal rejse,
uden børn (da vi først skal til at lave dem nu *S*).

Mvh Melanie

Fra : rt

Dato : 07-06-05 16:34

> Min ferie er fra d. 25/6 til 24/7 og det er min mand og jeg der skal
> rejse, uden børn (da vi først skal til at lave dem nu *S*).

Uha...det bliver en god ferie!!

/rt

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 07-06-05 17:23

> Kan man bare tage til Kastrup og finde en afbudsrejse der samme dag eller
> dagen efter? Hvor henvender man sig?
nej - det gør man ikke mere - se tekst-tv eller nettet,

mvh thomas

Fra : Michael

Dato : 07-06-05 17:18

> Kan man bare tage til Kastrup og finde en afbudsrejse der samme dag eller
> dagen efter? Hvor henvender man sig?

Nej, du kigger lidt rundt på de forskellige hjemmesider,
og kigger hvad de har med afgang fra Kastrup.

Prøv f.eks.

http://www.tjaereborg.dk -> HER OG NU REJSER
http://www.startour.dk/ -> Restplader/afbud
http://www.tyrkieteksperten.dk/ -> Aktuelle tilbud

> Min ferie er fra d. 25/6 til 24/7 og det er min mand og jeg der skal
> rejse, uden børn (da vi først skal til at lave dem nu *S*).

Hehe, held og lykke.

--
Mvh.
Michael

Fra : Melanie

Dato : 07-06-05 19:41

"Michael" <spam@spam.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, du kigger lidt rundt på de forskellige hjemmesider,
> og kigger hvad de har med afgang fra Kastrup.

> [...]

Hej Michael og i ander

Tak for jeres svar. Der kiggede vi, men der var kun rejser for 1 person og
så var det i morgen eller max 7 dage frem og derved ikke brugbart for os
endnu. Vil det sige at hvis vi ikke finder noget på nettet nogle få dage
før, kan vi ikke bare tage i lufthavnen og snuppe den første og bedste
afbudsrejse?

Mvh Melanie

Hæ hæ, *SF* ja det skal jo lige passe med at jeg er færdig udd. medio marts
2006, så ungen må ikke begyndes at laves før ultimo juli, for så er det midt
i eksamen mm

Fra : Kim Persson

Dato : 08-06-05 13:38

> Hæ hæ, *SF* ja det skal jo lige passe med at jeg er færdig udd. medio
> marts 2006, så ungen må ikke begyndes at laves før ultimo juli, for så er
> det midt i eksamen mm
Så I skal rejse hele perioden, ingen ønsker om sted og intet prisleje..

Tja prøv sta travel på strøget, de plejer at have ok tilbud for os
studerende...

/Kim

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 07-06-05 21:31

Hej

"Melanie" <melanie@din_fake_ven.dk> wrote:

>Kan man bare tage til Kastrup og finde en afbudsrejse der samme dag eller
>dagen efter? Hvor henvender man sig?

Kig evt. på: www.solfaktor.com/dk Der er det meste samlet, og du kan
søge specifikt på det d ønsker.

Kig også, som en anden nævner, på TV2's text-tv fra side 500 og frem.

Go' tur !

--
M.v.h. Ole ®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 08-06-05 05:31

Melanie <melanie@din_fake_ven.dk> skrev:
> [...]
>tage hvor som hels hen *G*
>Kan man bare tage til Kastrup og
>finde en afbudsrejse der samme dag eller

Som andre skriver gå på nettet, men det er som regel "bagefter",
så tilmeld dig nyhedsbreve, og især sms tilbud som visse selskaber
tilbyder, så pak kufferten, eller en sportstaske der må være nok
til jer, og vær klar til at tage til varmen.

TPB

Fra : Morten

Dato : 08-06-05 14:48

Hey..

prøv www.ratestogo.com og find de billigeflybiletter og så book et hotel på
nettet på samme site.

Min kollega og jeg bruger meget denne metode, da man kan komme på *****
hoteller til *** pris eller bare spare 40%.

"Thomas Peter Bitsch (slet WJ94P)" <tpbknorr@WJ94Ppost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:11182052660.296476772623699@dtext.news.tele.dk...

Fra : Pedersen

Dato : 08-06-05 17:48

"Melanie" <melanie@din_fake_ven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Min ferie er fra d. 25/6 til 24/7 og det er min mand og jeg der skal
> rejse, uden børn (da vi først skal til at lave dem nu *S*).

Hej Melanie

Først ville jeg tage ind til de nævnte rejsebureauer et par dage før i har
ferie og sige at i er klar til at rejse fra den dag af og de kan bare ringe
til jer, så kan i være klar inden for ½ døgn så er der store muligheder.
Det kommer lidt an på hvordan vejret er her i DK, hvis det har regnet i
flere uger er der ikke mange og dem der er falder ikke i pris.

Du kan sagtens stille dig ud i lufthavnen der er næsten altid nogle rejser
der ikke er solgt, og når i har 4 uger at løbe på skal der være en mulighed.
Der er også den mulighed at folk slet ikke dukker op og så bliver deres
rejse så bare solgt igen.

Men muligheder er også som der var en der skrev at selv booked flybilletter
og også booked et hotel her hjemme fra, der ville jeg også vente til sidste
øjeblik med at bestille.

God ferie.

Hilsen

Fra : Melanie

Dato : 08-06-05 18:21

"Pedersen" <norling@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ferie og sige at i er klar til at rejse fra den dag af og de kan bare
> ringe til jer, så kan i være klar inden for ½ døgn så er der store

Ja den er go' men vi bor altså på Bornholm, og har 2 katte og 2 hunde vi
lige skal have afleveret io pension også.

> Det kommer lidt an på hvordan vejret er her i DK, hvis det har regnet i
> flere uger er der ikke mange og dem der er falder ikke i pris.
Øv.

> [...]
> mulighed.
> Der er også den mulighed at folk slet ikke dukker op og så bliver deres

Det var lidt den vi håbede på, hvis det stadig er muligt at gøre det
sådan....?

> Men muligheder er også som der var en der skrev at selv booked
> flybilletter og også booked et hotel her hjemme fra, der ville jeg også
> vente til sidste øjeblik med at bestille.

Det bliver ofte meget dyre, og det var ikke lige meningen.

> God ferie.

Mange tak.

> Hilsen

Tak til jer alle for jeres svar. Tror vi kigger hjemmesiderne i har givet
links til, når min ferie starter, og håber på at finde en rejse inden for de
3 sidste uger i min ferie. Lykkedes det ikke tager vi til Kbh og besøger
fam. Prøver at tage i lufhavnen, ellers tager vi en tog tur til.....? Vi
finder på noget. Sjovt at være lidt impulsiv.

Mvh Melanie