Hotel i Nice
Fra : rt

Dato : 07-06-05 09:47

Hej.

Jeg skriver igen, for at høre om der
virkelig ikke er en der kan anbefale et
hotel i Nice??

Når vi kigger på nettet, er der et hav af
muligheder. Det billigste vi umiddelbart
kan finde er 450 - 500 kr. for et dobbelt-
værelse.

Men det er vanskeligt at vide hvilket man
skal vælge. Derfor håber vi på nogle
anbefalinger af et eller to specifikke hoteller
i ovenstående prisklasse.

Er der i øvrigt nogen der ved om der kommer
ekstra udgifter på (end de anførte) ved online
booking??

Håber I kan hjælpe os...

/rt

Fra : Steen Johansen

Dato : 07-06-05 14:22

"rt" <ostekongenFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> i ovenstående prisklasse.
>
> Er der i øvrigt nogen der ved om der kommer
> ekstra udgifter på (end de anførte) ved online

Min kæreste og jeg kunne ikke stå for Sterlings billige flybilletter.
Derfor har vi netop bestilt tur/retur til Nice for 600,- inkl. alt pr.
person.

Men hvad så? Vi har ikke rigtig nogle planer for opholdet, der drejer sig
om 14 overnatninger. Vi har snakket om at bo den sidste uges tid (ca.) i
Nice,
og så finde en anden, måske mindre, hyggelig by til første del af ferien.

Er der nogle her der kan hjælpe os? Både mht. at finde et billigt hotel i
Nice,
men måske vigtigst, at komme med gode forslag til hvor vi kan tage hen i den
første del af ferien. Vi er åbne overfor alt. Og det må selvfølgelig gerne
være
så billigt som muligt.

/rt

Hvor mange penge vil I bruge? 10000 kr eller 20000kr eller 5000 kr?
det er det som afgører sagen
MvH Steen

Fra : rt

Dato : 07-06-05 16:32

> [...]
> så billigt som muligt.
>
> /rt
>
> Hvor mange penge vil I bruge? 10000 kr eller 20000kr eller 5000 kr?

Som jeg skrev, så leder vi efter et hotel i Nice, som
der kan anbefales, til omkring de 450-500,- pr. nat
for et dobbeltværelse.....

Håber nogen kan anbefale noget...

/rt

Fra : Steen Johansen

Dato : 07-06-05 17:45

Fra : Carl Dragert

Dato : 07-06-05 18:28

"rt" <ostekongenFJERN@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Når vi kigger på nettet, er der et hav af
> muligheder. Det billigste vi umiddelbart
> kan finde er 450 - 500 kr. for et dobbelt-

Prøv dette link, jeg har selv boet der nogle gange, prisen er ca. 600 kr.
men så har i også en lejlighed med terrasse og køkken. Villefranche sur Mer
ligge lige ved siden af Nice, ca. 10 km fra lufthavnen (der går et
'regionaltog' langs kysten.

http://www.pierreetvacances.com/scripts/fiche_produit.php?langue=fr&id_dest=162&tag_uci=pierrFGHT4z3zE4AnPHAF

Hilsen Carl

Fra : Kristian

Dato : 07-06-05 19:00

> [...]

>i ovenstående prisklasse.
>
>Er der i øvrigt nogen der ved om der kommer
>ekstra udgifter på (end de anførte) ved online

Et udmærket sted at søge hoteller på er:
http://www.venere.com/
Der er også "reviews" fra tidligere gæster.
Ingen ekstra omkostninger ved at bestille online.

Kristian