Billig Samsung X480
Fra : Kjeld Borch Egevang

Dato : 26-05-05 15:32

Hej gruppe.

Jeg synes lige, jeg gjorde et godt køb i dag. Et stk. Samsung X480 for
499,- hos Merlin med Tele2Mobil Tank Op (dvs. ingen ekstra udgifter). Og
så var den ret nem at låse op (et par søgninger på Google, og så var den
låst op).

Jeg synes det er en fin lille mobiltelefon til pengene. Især skærmen er
meget flot. Den har så hverken IrDA, bluetooth eller e-mail og kun ét
display, men den ligger godt i lommen (lille og let).

Og nej, jeg har hverken aktier i Tele2 eller Merlin.

/Kjeld

Fra : Henrik

Dato : 26-05-05 20:03

Hvis du ikke kommer i Merlin:

http://www.tele2shoppen.dk/shop/Abonnement_Bestil.aspx?vnr=01008003010

395 + 85 i forsendelse.

Mvh
Henrik

Fra : Kjeld Borch Egevang

Dato : 26-05-05 20:33

Henrik wrote:

> Hvis du ikke kommer i Merlin:
>
> http://www.tele2shoppen.dk/shop/Abonnement_Bestil.aspx?vnr=01008003010
>
> 395 + 85 i forsendelse.

Nemlig. Men du får 100 kroners taletid (à 1,25 kr./min), dvs. 80
minutter oven i hatten, når du køber telefonen hos Merlin. Og så behøver
du hverken at flytte dit mobilnummer til Tele2 eller være Tele2-kunde i
forvejen.

/Kjeld

Fra : Henrik Bjerre

Dato : 26-05-05 20:39

det eneste den mangler er kameraet....

Henrik

Fra : Mikkel Westh

Dato : 27-05-05 18:29

"Henrik Bjerre" <henrikbjerre@tele2adsl.dk> wrote in message
> det eneste den mangler er kameraet....
>
> Henrik

Ja, men så kommer den jo desværre til at hedde E330, og har så pludselig en
pris på ca 1100.
Jeg tænkte ellers det samme, min far har nemlig lige købt X480, og den er da
lækker, men mangler altså kamera (IMO).

Mvh. Mikkel

Fra : claus

Dato : 27-05-05 19:18

> [...]
> Jeg tænkte ellers det samme, min far har nemlig lige købt X480, og den er
> da lækker, men mangler altså kamera (IMO).

har lige købt 2 og oplåst dem via nettet har ikke noget at bruge kamera til
så lækker mobil uden alv dikkedarer

claus

Fra : Lisbeth Støvring

Dato : 31-05-05 13:18

"claus" <claus@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> har lige købt 2 og oplåst dem via nettet har ikke noget at bruge kamera
til
> så lækker mobil uden alv dikkedarer
>
> claus

Så hjælp mig da drenge...................;)

Jeg sidder her og fedter med en X480, en masse Google søgninger og en
utålmodig knægt, som bare SÅ gerne vil have sit eget sim-kort til at virke i
telefonen! Men jeg kan bare ikke finde andre muligheder for unlock, end
kabel metoden?! Er der en som kan vise mig lyset? ;)

Vh. Lisbeth

Fra : Erling Simonsen

Dato : 31-05-05 13:42

Lisbeth Støvring skrev:
> [...]
> telefonen! Men jeg kan bare ikke finde andre muligheder for unlock, end
> kabel metoden?! Er der en som kan vise mig lyset? ;)

Hej.
Prøv denne side: http://www.tekit.dk/Samsung.php?model=x480
mv.h.
Erling Simonsen
--
www.oz1eee.dk

Fra : A

Dato : 31-05-05 15:00

De koder virker ikke, har selv prøvet i formiddag....

Du skal forbi www.trycktill.com (ikke 100% stavning).
- der blev min låst op....

Der er billigt, den koster 849,- (uden abb. på mobilpriser.dk)

/A

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Lisbeth Støvring

Dato : 31-05-05 15:09

> Hej.
> [...]

Tak for det, men desværre - den duer ikke ;(

Vh. Lisbeth

Fra : claus

Dato : 31-05-05 15:40

> Tak for det, men desværre - den duer ikke ;(

Jeg brugte metoden der er beskrevet ved model x600
på min x480 og det virkede

claus

Fra : Lisbeth Støvring

Dato : 31-05-05 16:11

> Jeg brugte metoden der er beskrevet ved model x600
> på min x480 og det virkede
>
> claus

Jeps, den virker :)
Mange tak.