Hjælp til investering - 'her og nu-oplevel~
Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 01-06-01 16:40

Hej!

Et lidt speget sagt.

Jeg ønsker at investere i aktier hvor jeg får nogle 'her og nu' fordele -
istedet for, som regel, at få et kontant udbytte senere.

Jeg tænker på sådanne noget som:

* investere 15.000 kr i Tivoli aktier giver et aktionærårskort, med ledsager

Måske kunne man investere i et sommerhusudlejningsfirma, hvor man så kunne
få billigere feriehuse!

Jeg er totalt ligeglad med at få en højere rente hos banken(ved at investere
i denne), eller således!

Har du nogle ideer?

...hygge!
...Jan

Fra : Peter Sørensen

Dato : 03-06-01 15:06

"Jan Højsgaard Poulsen" wrote:

> [...]
> få billigere feriehuse!
>
> Jeg er totalt ligeglad med at få en højere rente hos banken(ved at investere

DFDS giver rabat/special tilbud til aktionære.

--
Peter Sørensen
nwc@europe.com

Okay, so you're Shania Twain - That don't impress me much...

Fra : Anders Andersen

Dato : 07-06-01 23:30

Der er massere af gode aktier

er du til fodbold?

Så er der Brøndby, FCK m.m.

Tivoli min 10 aktier =15000kr lidt dyrt

DFDS rabat på sejladser

Prøv at finde noget der interesserer dig og ring til selskabets
informationskontor

Held og lykke

Anders Andersen

Jan Højsgaard Poulsen <janhp@post11.tele.dk> skrev i en