Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lommekamera
Fra : heuten

Dato : 02-06-05 23:16

hej gruppe..

Hvilket kamera kan i anbefale når jeg nu render rundt til div. fester og
tager billeder?

- Det skal være lille, så jeg kan have det i lommen.
- helst 5 mega pixel
- robust
- skal kunne tage billeder hurtigt, da det nogle gange kan være svært at
holde kameraet stille når man er påvirket af øller :D
- tage gode billeder, når billedet tages af nogen/noget der bevæger sig
- tage skarpe billeder

anyone?

Fra : Peter Vistesen

Dato : 02-06-05 23:31

Lige som denne

/Peter Vistesen

Fra : Kristian Svane

Dato : 03-06-05 02:09

"Peter Vistesen" <p_vistesen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Lige som denne
>

> /Peter Vistesen

Og hvorfor så det? Hvad er der galt i at spørge om lidt råd og erfaringer?

Mvh Kristian Svane

Fra : Kim Schulz

Dato : 03-06-05 06:12

On 02 Jun 2005 22:15:36 GMT
heuten <heuten@4ff3.dk> wrote:

> [...]
> at holde kameraet stille når man er påvirket af øller :D
> - tage gode billeder, når billedet tages af nogen/noget der bevæger

En af mine kammerater har lige købt et sony DSC-P200 som han er rigtigt
godt tilfreds med. Det er superhurtigt, rubust og så tager det gode
skarpe billeder.
Største minus er at det er et Sony så det bruger memory stick der er
noget dyrere end andre memory cards.

--
Kim Schulz | Fundanemt Content Management system:
Geek by nature | http://www.fundanemt.com

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-05 08:48

Jeg har selv kikkeket rigtig længe efter kamera og har fundet ud af at det
HURTIGSTE!! digital kamera du for under 3000 kr. er sony DSC-P200. Hvis det
skal kunne ligge i en lomme . Jeg køber det selv nu her når jeg for løn

Fra : bb

Dato : 03-06-05 11:55

kunne et ixus - være en mulighed
v/bb

Fra : heuten

Dato : 03-06-05 12:04

Jeg vil tage et kik på DSC-P200, og memory cards er ikke et problem da jeg
har nogle stykker af dem allerede, tak..

er stadig åben for andre muligheder :D

------------------------------

Peter Vistesen is ignore, maah

Fra : Ivar

Dato : 05-06-05 13:36

heuten skrev:
> Jeg vil tage et kik på DSC-P200, og memory cards er ikke et problem da jeg
> har nogle stykker af dem allerede, tak..
>
> er stadig åben for andre muligheder :D

Hvis du kigger på Sony, vil jeg anbefale DSC-T3, det er et _rigtigt_
lommekamera. Det er betydeligt mindre end P200, men har alligevel en
større skærm. Det tager forbavsende gode billeder, på trods af den lille
linse.
Skærmen er rigtig god - stor og tydelig (2,5"). Det er intet problem for tre
personer samtidigt kan se billeder når der bladres, hvor ved andre kameraer
skal det ofte gå på omgang eller vippes ved hvert billede. Det må være en
fordel, hvis du skal bruge det til fester o.l.

Ivar Magnusson

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 05-06-05 14:56

On Sun, 5 Jun 2005 14:36:01 +0200, "Ivar"
<dild@[nozpam]webspeed.dk> wrote:
klip
>Skærmen er rigtig god - stor og tydelig (2,5"). Det er intet problem for tre
>personer samtidigt kan se billeder når der bladres,
>
>Ivar Magnusson

Tre personer ? det lyder intimt,
måske skulle man anskaffe sådan et

Fra : Kim Schulz

Dato : 05-06-05 20:23

On Sun, 5 Jun 2005 14:36:01 +0200

> [...]
> andre kameraer skal det ofte gå på omgang eller vippes ved hvert
> billede. Det må være en fordel, hvis du skal bruge det til fester o.l.

Jeg synes personligt at det er lidt for højt i formen, og du får slet
ikke samme optik(hvis man kan tale om det i lomme kameraer) og
hastighed som i P200. Størrelsesmæssigt er det altså ikke det helt
vilde du vinder ved at købe et T3.

--
Kim Schulz | Stop Software patents before it is too late!
Geek by nature |