Dagens lille solstråle historie
Fra : Hr. Pedersen

Dato : 06-06-05 18:55

Dagens lille solstråle histore kunne idag ses på tv2 fyn. En missemor var
kørt ned efterladende sig 3 små killinger. Heldigvis var der en lille sød
hundemor som netop havde fået hvalpe, som har adopteret killingerne.......
ja mine øjne er stadig våde......

Kan ses her http://www.tv2regionerne.dk/ . Vælg tv2fyn.

Johny Pedersen

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Denise

Dato : 06-06-05 19:10

Hr. Pedersen wrote:
> [...]
> lille sød hundemor som netop havde fået hvalpe, som har adopteret
> killingerne....... ja mine øjne er stadig våde......

Ja, heldig udgang på noget grimt.
Den så vi skam da også her i Københavnstrups TV2 Lorry

--
Hilsen Denise

Fra : PuntoFisken

Dato : 06-06-05 19:12

"Hr. Pedersen" <johny_pedersen@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hundemor som netop havde fået hvalpe, som har adopteret killingerne.......

Den bør da aflive den der med at slås som hund og kat

Fra : Lisbet Sørensen

Dato : 06-06-05 21:08

> Den bør da aflive den der med at slås som hund og kat

Ja, - og den historie endte lykkeligt. Jeg mener historien er endnu et
bevis på, at du skal passe på din kat, og lade den være indekat med
kattegård.

Med venlig hilsen
Lisbet Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : PuntoFisken

Dato : 06-06-05 21:50

Jeg bor desværre på første sal og har ikke mulighed for at have kattegård

Mvh. Trine

Fra : Lisbet Sørensen

Dato : 07-06-05 08:31

Hej Trine
- Det afgørende er, - at man selvfølgelig passer på de dyr, katte,
hunde, hamstere, som man har taget i sin varetægt.

Fra : PuntoFisken

Dato : 07-06-05 19:21

> - Det afgørende er, - at man selvfølgelig passer på de dyr, katte,
> hunde, hamstere, som man har taget i sin varetægt.

Hej Lisbeth

Det synes jeg så også jeg gør - hvis jeg gerne vil være væk flere dage
træder mine forældre til og passer ham (godt min far er vild med ham), jeg
sørger for at han får mad og vand og ordner kattebakke og alle de ting der
nu følger med at have en kat.

Folk har forskellige opfattelser af hvad der er ansvarligt/uansvarligt, jeg
har så den holdning at så længe katten har det godt og ikke lider nød på
nogen måde, så kan det jo ikke være HELT uansvarligt

Mvh. Trine
...... og krapylet som i skrivende stund sidder på altankanten og kigger ud

Fra : Søren LH

Dato : 08-06-05 17:12

Læs også historien nedenfor, som jeg har sakset fra dk.fritid.dyr.hund, og
klik ind på siden og se billedet
Hilsen
Søren

-----------------------

Tjek lige vores dejlige Cavalier, da hun "tog over" fordi killinge-mor
forsvandt.

Det var en måneds tid efter hendes første løbetid, hvilket gjorde at hun fik
mælk I patterne, så de ikke bare hyggede sig - men faktisk fik noget at
"spise" også...

Det var bare dejligt.

Hun passede 5 killinger.

http://www.125.dk/stella.html