Støvfiltre, hvor?
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 06-06-05 14:18

Hejsa

Jeg er på jagt efter nogle ganske alm. støvfiltre, men jeg synes ikke
rigtigt, at jeg har held med at finde nogle. Er der nogle der kan hjælpe?

mvh Frank

Fra : Villy Jensen

Dato : 06-06-05 14:40

> Jeg er på jagt efter nogle ganske alm. støvfiltre, men jeg synes ikke
> rigtigt, at jeg har held med at finde nogle. Er der nogle der kan hjælpe?

nylonstrømpe udspændt over insugningshuller plejer at funke (indtil de
stopper til i nullermænd)

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-06-05 18:31

Villy Jensen skrev:

> nylonstrømpe udspændt over insugningshuller plejer at funke (indtil
> de stopper til i nullermænd)

Yup. 3 par knæstrømper i Netto: 13,-

Så er der plads til at smide dem ud når de er stoppet til i skidt

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 07-06-05 08:00

"Villy Jensen" <diy4wd@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> nylonstrømpe udspændt over insugningshuller plejer at funke (indtil de
> stopper til i nullermænd)

Jeps ved det, men ville gerne have noget, der så lidt pænt ud (har dog
nakket et par nylonstrømper af kærestens . Men har I gode ideer til
monteringen af stømper?

mvh Frank

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-06-05 10:28

Frank K. Jensen skrev:

> Jeps ved det, men ville gerne have noget, der så lidt pænt ud (har

Køb sorte strømper.

> dog nakket et par nylonstrømper af kærestens . Men har I gode
> ideer til monteringen af stømper?

Knæstrømper kan krænges ud over blæserens ramme. De holder sig selv på
plads.

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 08-06-05 14:33

> Køb sorte strømper.

> Knæstrømper kan krænges ud over blæserens ramme. De holder sig selv på
> plads.

Nå ja, jeg har hele tiden tænkt på, at de skulle monteres uden på
kabinettet, men man kan jo selvfølgelig også montere dem på blæseren, og så
skrue den i kabinettet. Dog bliver der lidt mere arbejde, når de skal
skiftes.

mvh Frank

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 08-06-05 15:06

http://www.rsonline.dk/cgi-bin/bv/browse/QuickView.jsp?BV_SessionID=@@@@0681978002.1118239210@@@@&BV_EngineID=ccccaddeldlklkkcefeceefdffhdgmo.0&cacheID=dkie&3295692294=3295692294&catoid=-180992971

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 10-06-05 07:24

"Jens Mikkel Lausten" <mlausten@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.rsonline.dk/cgi-bin/bv/browse/QuickView.jsp?BV_SessionID=@@@@0681978002.1118239210@@@@&BV_EngineID=ccccaddeldlklkkcefeceefdffhdgmo.0&cacheID=dkie&3295692294=3295692294&catoid=-180992971

Linket virker ikke, da det var din session, men kan du ikke bare lige
fortælle mig, hvordan jeg finder det?

mvh Frank

Fra : Anders Lund

Dato : 10-06-05 18:32

Frank K. Jensen wrote:
> "Jens Mikkel Lausten" <mlausten@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Linket virker ikke, da det var din session, men kan du ikke bare lige
> fortælle mig, hvordan jeg finder det?

Hvis du sletter alt det rod den skriver i URLen, bliver det til:
http://www.rsonline.dk/cgi-bin/bv/browse/QuickView.jsp?catoid=-180992971

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 11-06-05 12:55

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du sletter alt det rod den skriver i URLen, bliver det til:
> http://www.rsonline.dk/cgi-bin/bv/browse/QuickView.jsp?catoid=-180992971

Tak.

mvh Frank

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 07-06-05 07:24

"Frank K. Jensen" <mia-frank@_nospam_stofanet.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Jeg er på jagt efter nogle ganske alm. støvfiltre, men jeg synes ikke
> rigtigt, at jeg har held med at finde nogle. Er der nogle der kan hjælpe?

Et andet godt tip udover nylonstrømperne er engangsvaskeklude - de er lavet
af tyndt skumplast, og er noget nemmere at håndtere end nylonstrømper.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 07-06-05 08:01

> [...]
> lavet
> af tyndt skumplast, og er noget nemmere at håndtere end nylonstrømper.

Kan der virkelig komme nok luft igennem dem?

mvh Frank

Fra : Brian S Jensen

Dato : 07-06-05 07:28

"Frank K. Jensen" <mia-frank@_nospam_stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg er på jagt efter nogle ganske alm. støvfiltre, men jeg synes ikke
> rigtigt, at jeg har held med at finde nogle. Er der nogle der kan hjælpe?
>
> mvh Frank

Hvis du ikke kan nøjes med strømperne, så har jeg støvfiltre liggende

Send en mial hvis det har interesse : m3m5@hotmail.com

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : René Jensen

Dato : 14-06-05 17:36

Frank K. Jensen wrote:
> Jeg er på jagt efter nogle ganske alm. støvfiltre, men jeg synes ikke
> rigtigt, at jeg har held med at finde nogle. Er der nogle der kan hjælpe?

Det kan være så simpelt, når man ved hvor man skal lede ;)

http://www.studiedata.dk/productlist.asp?do=search&searchfield=st%F8v

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 16-06-05 14:54

"René Jensen" <not4u2know@privacy.org> skrev i en meddelelse

> Det kan være så simpelt, når man ved hvor man skal lede ;)
>
> http://www.studiedata.dk/productlist.asp?do=search&searchfield=st%F8v

80 mm er udsolgt og kan ikke bestilles (her havde jeg nemlig kigget .

mvh Frank

Fra : René Jensen

Dato : 17-06-05 12:44

Frank K. Jensen wrote:
> 80 mm er udsolgt og kan ikke bestilles (her havde jeg nemlig kigget .

Er de ikke bare i restordre?

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 19-06-05 14:49

> Er de ikke bare i restordre?

Det ved jeg ikke, men man kan i hvert fald ikke trykke køb, og sådan har det
været siden jeg skrev det første indlæg den 6/6 (det var nemlig derfor jeg
skrev det i første sted .

mvh Frank