ang. amerikanske aktier...
Fra : Martin Aunsborg

Dato : 01-06-01 12:40

Bør man ikke aliere sig med en Amerikansk broker, når man handler med
Amerikanske aktier? Man kan selvfølgelig handle via sin bank, men der bliver
man huslet for 300kr både ved køb og salg!
Jeg har fundet en amerikans broker, der kun tager ca 2,99$ i kurtage: "the
financial cafe"

www.thefinancialcafe.com

Men hvad kan i ellers anbefale?, og hvad gør i selv mht. handel amerikanske
aktier?

MVH Martin Aunsborg

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 04-06-01 17:15

On Fri, 1 Jun 2001 13:39:54 +0200,
Martin Aunsborg <dsl44023@vip.cybercity.dk> wrote:
> [...]
>
>www.thefinancialcafe.com
>
>Men hvad kan i ellers anbefale?, og hvad gør i selv mht. handel amerikanske

Jeg har brugt Datek. $9.99/handel. Tilbyder extended hours (handel
udenfor normal åbningstid, og da de står for ca. 1/8 af alle handler på
NASDAQ som MarketMaker er det et rimeligt likvidt marked. Tilbyder
desuden optioner og futures, og så selvfølgelig margin account (1:1
gearing). Garanterede engang handel indenfor 60 sekunder eller den
var gratis).

Har ikke handlet meget i USA på det seneste.

--
Povl H. Pedersen - Please send unsolicited advertising to abuse@whitehouse.gov
Position: N 56 09 37 - E 010 12 29