God og billig restaurant nær Parken
Fra : Ukendt

Dato : 05-06-05 17:24

Hej

Jeg vil høre om nogen har forslag til en god og billig restaurant i nærheden
af Parken i København ?

MVH
Tomas

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 05-06-05 20:20

"Rikke og Tomas Sørensen" <svp(snabela)info.dk> skrev

> Jeg vil høre om nogen har forslag til en god og billig restaurant i
nærheden
> af Parken i København ?

Hvad slags mad skal det være?

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-05 21:57

> Hvad slags mad skal det være?

Buffet vil være rigtig hyggeligt, men ellers er vi åbne for forslag,

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 05-06-05 22:48

"Rikke og Tomas Sørensen" <svp(snabela)info.dk> skrev

> Buffet vil være rigtig hyggeligt,

Der ligger en klassisk tex-mex på Trianglen, lige ved Parken. Det er vist
det nærmeste buffet-helvede :)

Har været der en enkelt gang. Er ikke til buffet selv, men inden for typen
var det da udmærket.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 05-06-05 23:03

"Rikke og Tomas Sørensen" <svp(snabela)info.dk> skrev:

> Hej
>
> Jeg vil høre om nogen har forslag til en god og billig restaurant i
> nærheden af Parken i København ?

Det kommer jo an på hvad du mener med billig.

Borella har rimelige priser:

http://wikitravel.org/en/Copenhagen/Østerbro#Eat

--
Niels Elgaard Larsen
http://www.agol.dk/elgaard

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 05-06-05 23:08

"Niels Elgaard Larsen" <elgaard@agol.dk> skrev

> Borella har rimelige priser:

Ja, skønt sted til prisen. Og så ligger det så dejligt. Men buffet, det har
de godt nok ikke. Til gengæld kan man få en enorm skude lasagne til under
100 kroner.

Mvh
Kevin Edelvang