Endnu en grund til ikke at stemme på S
Fra : Jesper

Dato : 05-06-05 08:48

Helle Thorning-Schmidt vil tvinge Folkekirken til at gå imod Ny
Testamente:

http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=585164/

Fra : Mendoza

Dato : 05-06-05 09:03

Jesper wrote:
> Helle Thorning-Schmidt vil tvinge Folkekirken til at gå imod Ny
> Testamente:
>
> http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=585164/

Endnu en grund til at adskille kirke og stat. Overtro hører ikke hjemme i
offentligt regi.

Mendoza

Fra : Allan Knaap

Dato : 05-06-05 10:59

"Mendoza" <mendoza@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Endnu en grund til at adskille kirke og stat. Overtro hører ikke hjemme i
> offentligt regi.

Netop, og kunstig inseminering er ikke en samfundsopgave. Hverken for
lesbiske eller hetereoseksuelle.

Allan Knaap

Fra : Tina T.

Dato : 05-06-05 09:10

> Helle Thorning-Schmidt vil tvinge Folkekirken til at gå imod Ny
> Testamente:
>
> http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=585164/

Det er rent stemmefiskeri, madammen er glat som en ål, hun siger det hun
tror folk
gerne vil høre, hvis først hun er valgt kommer der helt andre kager på
bordet, så
fortsætter den gode gamle socialkammeratlige politik med evigt stigende
skatter
og afgifter.

Tina T.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 05-06-05 10:52

"Tina T." <tina-t@hotmail.com> wrote in message

> Det er rent stemmefiskeri, madammen er glat som en ål, hun siger det hun
> tror folk
> gerne vil høre, hvis først hun er valgt kommer der helt andre kager på
> bordet,

er det Pia K. du taler om???

Peter

Fra : Pjensen73

Dato : 05-06-05 11:04

Peter K. Nielsen skrev:
> "Tina T." <tina-t@hotmail.com> wrote in message

> er det Pia K. du taler om???
>
> Peter

Ja, selvfølgelig er det Pia K. hun taler om. Pia er jo også medlem af
Socialdemokraterne, ikke sandt lille Peter.

Fra : Alucard

Dato : 05-06-05 11:19

On Sun, 5 Jun 2005 11:51:43 +0200, "Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk>
wrote:

>er det Pia K. du taler om???

Gaaaaaaaaaab..... Læs teksten før du svarer.....

Fra : John Doe

Dato : 05-06-05 12:37

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Gaaaaaaaaaab..... Læs teksten før du svarer.....

Blot en automatreaktion fra en hjemvendt S-vælger.

Hilsen Sten

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 05-06-05 12:48

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Gaaaaaaaaaab..... Læs teksten før du svarer.....

Måske du skulle bede dine medkombattanter om det samme?

Det er da ren logik - en beskrivelse som racistblondinen giver kan da kun
være beskrivelsen af Pia Kjærsgaard - men måske tror hun at Pia er medlem af
S? Blondiner kan jo ikke tænke logisk ved du nok.

--
ahw

Fra : Alucard

Dato : 05-06-05 13:09

On Sun, 5 Jun 2005 13:47:59 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote:

>Måske du skulle bede dine medkombattanter om det samme?
>
>Det er da ren logik - en beskrivelse som racistblondinen giver kan da kun
>være beskrivelsen af Pia Kjærsgaard -

Forklar lige hvordan du får følgende citat til at være en beskrivelse
af Pia K.....

> [...]
politik med evigt stigende skatter og afgifter."

>men måske tror hun at Pia er medlem af S?
>Blondiner kan jo ikke tænke logisk ved du nok.

Det får mig til at tænke på om DU var blond før du blev gråhåret....

Fra : Tina T.

Dato : 05-06-05 14:03

> [...]
> være beskrivelsen af Pia Kjærsgaard - men måske tror hun at Pia er medlem
> af S? Blondiner kan jo ikke tænke logisk ved du nok.

Siden hvornår har Pia K. villet hæve skatter og afgifter, mig bekendt
står hun nærmest for det modsatte, og for anden gang i dag helt
laaaaaaaangsomt :
jeg----------er----------hverken----------racist----------eller----------blondine!!!
nu må det da snart fise ind,selv hos de mest tungnemme.

Tina T.

Fra : Alucard

Dato : 06-06-05 09:35

On Sun, 5 Jun 2005 15:03:13 +0200, "Tina T." <tina-t@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>jeg----------er----------hverken----------racist----------eller----------blondine!!!
>nu må det da snart fise ind,selv hos de mest tungnemme.

Der skal jo være noget at det kan fise ind i.....))

Fra : Tim

Dato : 06-06-05 09:44

> [...]
ndine!!!
> nu må det da snart fise ind,selv hos de mest tungnemme.

Hvorfor skulle lige netop _det_ fise ind hos dem??

Tim

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 05-06-05 12:46

"Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> bordet, så
> fortsætter den gode gamle socialkammeratlige politik med evigt stigende

Jeg er ikke vild med fruentimmeret - men hellere hende end Pia Kjærsgaard -
hellere en kvinde, der kan svinge lidt med Gucci-tasken end en geskæftig
hystade, der svinger med populismens sværd når-som-helst og hvor-som-helst.

--
ahw

Fra : John Doe

Dato : 05-06-05 16:23

"Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Kjærsgaard - hellere en kvinde, der kan svinge lidt med Gucci-tasken end
> en geskæftig hystade, der svinger med populismens sværd når-som-helst og

Naturligvis. I dit idealsamfund har den politiske elite altid levet
ekstravagant.

Hilsen Sten

Fra : morten sorensen

Dato : 06-06-05 10:54

Tina T. wrote:

> [...]
> bordet, så
> fortsætter den gode gamle socialkammeratlige politik med evigt stigende

Det du siger er identisk med hvad oppositionen har påstået om Fogh i
snart mange år.

--

morten sorensen

Fra : Tina T.

Dato : 06-06-05 13:57

> Det du siger er identisk med hvad oppositionen har påstået om Fogh i snart
> mange år.
>

> --
>

> morten sorensen

Fogh? stigende skatter?, nej nu må du sgu holde op!!

Tina T.

Fra : morten sorensen

Dato : 06-06-05 15:06

Tina T. wrote:

> Fogh? stigende skatter?, nej nu må du sgu holde op!!

Min pointe var at oppositionen har påstået at Fogh var en ulv i
fåreklæder, der så snart han fik magten ville sadle om og blive den
minimalstatsliberal oppositionen elsker at dæmonisere.

Din påstand omkring HTS og SocDem ligger imho i samme boldgade.

--

morten sorensen