Hardware test software
Fra : Michael Kragh

Dato : 04-06-05 19:22

Hej...

er der nogen i dette forum der kender til noget bootable software som
memtest86+ som kan teste andet hardware end ram.. jeg har desperat brug
for noget til at teste min CPU

Mvh Michael Kragh

system

intel p4 3,2 ghz socket 775 2 mb cache, in a box (temp 39)
abit fatal1ty aa8xe motherboard
2x 512 mb dual ddr ram. geil pc4300
250 gb maxtor, sata disk.
asus ax300SE/t gpu
chieftec 410 watt psu

Fra : Rander

Dato : 04-06-05 22:10

Sat, 04 Jun 2005 20:21:55 +0200 brugte Michael Kragh 16 linier på at
fortælle dette til dk.edb.hardware:

>er der nogen i dette forum der kender til noget bootable software som
>memtest86+ som kan teste andet hardware end ram.. jeg har desperat brug
>for noget til at teste min CPU

Hop ind på <http://ubcd.sourceforge.net/download.html> og hent Ultimate
Boot CD, brænd og boot på den. Den er fyldt med værkstøjer som f.eks.
MemTest, CPU-BurnIn, Lucifer... Se hele indholdslisten på
<http://ubcd.sourceforge.net/>.

http://rander.dk (temporarily down!)

Erfaring er det, der gør det muligt for os at gentage vores
fejltagelser med større finesse. (Derwood Fincher)

Fra : Michael Kragh

Dato : 09-06-05 14:06

Rander wrote:
> [...]
> Boot CD, brænd og boot på den. Den er fyldt med værkstøjer som f.eks.
> MemTest, CPU-BurnIn, Lucifer... Se hele indholdslisten på

tusind tak