Arabisk melodi grand prox?
Fra : Steen Jensen

Dato : 04-06-05 15:49

I dag kørte Melodi Grand Prix endnu en gang over skærmen, og Myllemanden
forklarede i al hans visdom, hvorfor Israel var med.
Han fortalte om et tilsvarende arabisk grand prix.

Nogen der kender dette?
Kunne da være morsomt at se, så hvis nogen ved hvor/hvornår dette kan
beskues, eller evt. ses på nettet?

Postet i både -musik og -tvgruppen, da melodi grand prix vel mindst er
lige så meget tvshow, som en egentlig musikbegivenhed

--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-06-05 18:12

"Steen Jensen" <iSteen@litespam.dk> skrev i en meddelelse
> I dag kørte Melodi Grand Prix endnu en gang over skærmen, og Myllemanden
> forklarede i al hans visdom, hvorfor Israel var med.
> Han fortalte om et tilsvarende arabisk grand prix.
>
> Nogen der kender dette?
______

Jeg tror han tager fejl. Det arabiske MGP var det som blev sendt over DR TV.
Jeg så det selv. Og ikke mindst HØRTE det.

Hilsen Åge

Fra : Niels-Jørgen Østerby

Dato : 04-06-05 22:58

Åge Halldorsson wrote:
> Jeg tror han tager fejl. Det arabiske MGP var det som blev sendt over DR TV.
> Jeg så det selv. Og ikke mindst HØRTE det.

Så kan selv Åge tage fejl!
Til din oplysning var det ikke arabisk, men europæisk melodi grand prix.

--
Øster

Fra : Peter J

Dato : 05-06-05 16:32

"Niels-Jørgen Østerby" <oesterby@SLETesenet.dk> skrev

> Så kan selv Åge tage fejl!
> Til din oplysning var det ikke arabisk, men europæisk melodi grand prix.

Jeg tror det var Åges forsøg på at være morsom. Intet under, at han synes
Finn Nørbygaard er sjov.

mvh
Peter

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-06-05 16:56

"Peter J" <spam@nej.for.pokker> skrev i en meddelelse
> "Niels-Jørgen Østerby" <oesterby@SLETesenet.dk> skrev

Intet under, at han synes
> Finn Nørbygaard er sjov.
>
> mvh
> Peter

___

Mange tak

Fra : Niels-Jørgen Østerby

Dato : 05-06-05 17:13

Peter J wrote:
> Jeg tror det var Åges forsøg på at være morsom.

Ok. Den havde jeg ikke fattet!

> Intet under, at han synes Finn Nørbygaard er sjov.

Næh, det kan faktisk forklare meget...

--
Øster

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-06-05 19:29

"Niels-Jørgen Østerby" <oesterby@SLETesenet.dk> skrev i en meddelelse

> Ok. Den havde jeg ikke fattet!

> Næh, det kan faktisk forklare meget...
>
> --
> Øster

__

Jo mange tak igen for de pæne ord. Men jeg troede sgu godt nok et øjeblik at
MGP blev sendt fra Sahara-ørkenen. Det lød sateme godt nok som en
ørkenvandring i arabisk hvinende lyde.

Hilsen Åge

Fra : Peter J

Dato : 08-06-05 14:24

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev

> Jo mange tak igen for de pæne ord. Men jeg troede sgu godt nok et øjeblik
> at
> MGP blev sendt fra Sahara-ørkenen. Det lød sateme godt nok som en
> ørkenvandring i arabisk hvinende lyde.

Dine indlæg kan nu også oftest sammenlignes med en ørkenvandring...

mvh
Peter

Fra : PerX ...

Dato : 05-06-05 15:36

In article <1gxn55k.1rq5itrhubc8wN%iSteen@litespam.dk>,
iSteen@litespam.dk says...
> [...]
>
> Nogen der kender dette?
> Kunne da være morsomt at se, så hvis nogen ved hvor/hvornår dette kan

Hehe, gad vide om backing gruppen består af beslørede damer? Eller om
det er lutter mænd som opræder :)

Fra : Michael Hansen

Dato : 05-06-05 21:33

Steen Jensen wrote:
> [...]
>

> Postet i både -musik og -tvgruppen, da melodi grand prix vel mindst er
> lige så meget tvshow, som en egentlig musikbegivenhed

Jeg er ikke 100% sikker, men tror Mylle mente Marokko som det arabiske
land der også har været med. Marokko var med en gang, i 1980.

Michael

Fra : Michael Hansen

Dato : 05-06-05 21:35

Steen Jensen wrote:

> [...]
> lige så meget tvshow, som en egentlig musikbegivenhed

Jeg er ikke 100% sikker, men tror Mylle mente Marokko som det arabiske
land, der har været med i ESC. Det var en eneste gang, i 1980.

Michael

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-06-05 15:15

"Michael Hansen" <michael@FJERNgoej.dk> skrev i en meddelelse
> Steen Jensen wrote:

> Jeg er ikke 100% sikker, men tror Mylle mente Marokko som det arabiske
> land, der har været med i ESC. Det var en eneste gang, i 1980.
>
> Michael
____

Hvorfor ikke tage Centralafrika og Swahililand og Basutoland med.
Musikstilen er jo den samme.

Hilsen Åge

Fra : Esben I.

Dato : 06-06-05 22:42

Åge Halldorsson wrote:

> Hvorfor ikke tage Centralafrika og Swahililand og Basutoland med.
> Musikstilen er jo den samme.

det var dog en uklædelig generalisering, Åge.....
Bortset fra nationernes navne [som du ikke helt har styr på], er der
stor forskel på musikken fra centralafrika og nordafrika.

En så stor kender som dig, der kan forstå hvorfor country, dansktop og
blasmusik er fedt, burde være lidt mere åbenøret.

mvh (og uden sarkasme)
Esben I.

Fra : Ulrik Kold

Dato : 07-06-05 00:15

Esben I. wrote:
> blasmusik er fedt, burde være lidt mere åbenøret.

"åbenøret" - fedt ord! :)

..kold

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 07-06-05 23:24

> "åbenøret" - fedt ord! :)

Synes jeg også...
Især hvis man lægger trykket: ÅBE-NØRET imho

Fra : Ulrik Kold

Dato : 08-06-05 08:38

Søren Kjeldsen wrote:

> Synes jeg også...
> Især hvis man lægger trykket: ÅBE-NØRET imho

LOL!