Mærkeligt!!!!
Fra : Anders Lund

Dato : 01-06-01 11:04

Jeg har et tnt2 skærm kort . Jeg prøvede i går, for sjov at underclocke min
computer med programmet cpufsb, men ved en fejl kom jeg til at sætte min FSB
på 84 hvilket giver en meget uheldig agp hastighed(trornok at det er 1/1
eller 2/3) Min computer låste og jeg genstartede selfølgelig. Da jeg
genstartede kunne jeg pludselig få min skærm på løsning op på 1600*1200 (Max
for min skærm) efter endnu en genstart kunne jeg ikke kå højere en de
normale 1280*1024.
Hvad skete der??????? Jeg er helt blank!

Mvh
Anders Lund

Fra : Kurt Pedersen

Dato : 04-06-01 11:38

Hej Anders

To ting styrer grafikken driveren til grafikkortet + driveren til skærmen

Kan det tænkes at du har fået ændret din driver til skærmen således at du nu
ikke længere kan vælge den store opløsning fordi din grafikkort driver får
at vide ve driveren til skærmen at skærmen ikke kan klare den høje
opløsning.

mvh

Kurt