pda
Fra : Jens Kristensen

Dato : 03-06-05 14:28

findes der slægtsprogrammer til PDA

hilsen
Jens

Fra : Kurt Hansen

Dato : 03-06-05 15:41

Den Fri, 03 Jun 2005 15:28:07 +0200, skrev Jens Kristensen:

>findes der slægtsprogrammer til PDA

TMG (The Master genealogist):
http://www.whollygenes.com/pocketgen.htm

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Fiel

Dato : 03-06-05 15:51

Hej Jens
Du skrev:

"Jens Kristensen" <jak@gvd.dk> skrev i en meddelelse
> findes der slægtsprogrammer til PDA
>
> hilsen
> Jens

Ja, det gør der bestemt. Måske er der flere, men jeg bruger selv et på min
Ipaq 2210, der hedder Pocket Genealogist. Det synkronicerer fint med Legay
5, og kan vist alt, hvad der er brug for. Der findes oven i købet en dansk
tekstfil til programmet, samt en tyk manual på enten englsk og norsk, der
kan gratis hentes på denne hjemmeside:
http://www.northernhillssoftware.com/NO/
Der kan ses mere om programmet på: http://www.northernhillssoftware.com/

Med venlig hilsen
Leif B.
(der ikke er sælger)

Fra : Knud Aagaard

Dato : 04-06-05 16:24

On Fri, 3 Jun 2005 16:50:39 +0200, "Fiel" <leblfjern@post2.tele.dk> wrote:

> [...]
>tekstfil til programmet, samt en tyk manual på enten englsk og norsk, der

http://www.northernhillssoftware.com/ er den nyeste version 2.94.4 med dansk
oversættelse som ikke skal hentes særskilt.

--
Hilsen fra Knud Aagaard
http://knudaagaard.dk/

Fra : Bjørn Haaland

Dato : 03-06-05 18:48

På men Palm Pda bruker jeg GedStar, og det fungerer utmerket.

mvh

Bjørn Haaland

Fra : John Drage Thomsen

Dato : 10-06-05 18:19

On Fri, 03 Jun 2005 15:28:07 +0200, Jens Kristensen <jak@gvd.dk>
wrote:

>findes der slægtsprogrammer til PDA

Jeg har netop hørt fra John Steed, at (også) han arbejder på en
version (af Brothers Keeper) til PDA.

Venligst
John

Fra : John Drage Thomsen

Dato : 13-06-05 00:01

wrote:

>findes der slægtsprogrammer til PDA

Jeg var for nylig i kontakt med John Steed, og kan hilse derfra og
sige, at han har en udgave af Brothers Keeper til PDA under
forberedelse. - Hvis det ku' interessere....

Venligst
John