Ingen Rush Hour 3
Fra : Frede Hansen

Dato : 03-06-05 11:26

Tja, så kommer der slet ingen Rush Hour 3 alligevel.
http://www.themovieblog.com/archives/2005/05/rush_hour_3_looks_dead.html

--
Frede Hansen
Sic gorgiamus allos subjectatos nunc

Fra : sniper_Nolight

Dato : 03-06-05 16:28

> Tja, så kommer der slet ingen Rush Hour 3 alligevel.
> http://www.themovieblog.com/archives/2005/05/rush_hour_3_looks_dead.html

det var da en skam - alle steder sviner folk chan og tucker til, men
personligt finder jeg rush hour filmene ganske underholdende.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Nick Bødker Holmberg

Dato : 03-06-05 16:44

sniper_Nolight <sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> det var da en skam - alle steder sviner folk chan og tucker til, men
> personligt finder jeg rush hour filmene ganske underholdende.

Helt enig. Jeg bliver altid i godt humør af at se Rush Hour.

--
Nick Bødker Holmberg
nick AT ravnekrogen.dk

Fra : Per Vadmand

Dato : 03-06-05 17:44

dk> wrote in message news:1gxld7w.z3fhui16bdhlsN%null@mail.dk...

> Helt enig. Jeg bliver altid i godt humør af at se Rush Hour.

Ditto her - hvilket nok vil overraske mange
--
Per V.

P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Klaus G.

Dato : 03-06-05 18:28

> Ditto her - hvilket nok vil overraske mange
> --
Pjat :)

Synes også det er fin underholdning...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 04-06-05 09:43

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in

> Ditto her - hvilket nok vil overraske mange

Jeg tror faktisk det er film som de fleste synes er god
underholdning. Der er så tilstrækkeligt godt spil mellem
de to at selv om handlingen er ret ordinær kan man faktisk
ikke undgå at sidde og smågrine over den :) Og Jackie
Chan får da lov at vise at selvom han har passeret
ungdommen kan han stadig hoppe lidt rundt :D

Jeg tror ikke jeg kender nogen der ikke kan lide de film.

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : -=- JF -=-

Dato : 04-06-05 08:24

> det var da en skam - alle steder sviner folk chan og tucker til, men

På den side som Frede henviser til, er der i hvert fald en dame som vist
ikke er helt vild med Tucker

*citat*
He wants $20 mill...
He's not worth it. Put him in iron, and send him back to the cotton-field
*citat slut*

--
Mvh John

Fra : YouKnowWho

Dato : 06-06-05 13:13

"-=- JF -=-" <qwerty@qwerty.qwerty> skrev i en meddelelse

> På den side som Frede henviser til, er der i hvert fald en dame som vist
> ikke er helt vild med Tucker

Undrer mig egentlig meget at moderator på sitet ikke har fjernet hendes
racistiske udgydelser... At hun tilsyneladende ikke ka' li' manden er én
ting - men at begynde at tale om bomuldsmarker er li'godt noget andet!

Fra : digi

Dato : 04-06-05 01:32

damn, Rush Hour 2 var sgu sjov

Fra : AJC

Dato : 05-06-05 23:21

Frede Hansen <nothing@valid.com> wrote in news:Xns966A7E7D9A497cornerred@
216.196.97.131:

> Tja, så kommer der slet ingen Rush Hour 3 alligevel.
> http://www.themovieblog.com/archives/2005/05/rush_hour_3_looks_dead.html

Det var en dejlig nyhed.