Thunderbird, hvordan opretter jeg flere ko~
Fra : Alice Trauelsen

Dato : 03-06-05 10:51

Hej
Jeg vil gerne prøve Thunderbird, men hvordan kan jeg oprette flere konti,
når det er med samme kontonavn? Eller får jeg alle meddelserne når jeg
bare
har konto/brugernavnet. Jeg har TDC.

--
Mange hilsner
Alice

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-06-05 11:02

Alice Trauelsen skrev:

> men hvordan kan jeg oprette flere
> konti, når det er med samme kontonavn?

I Funktioner - Kontoindstillinger - "tdc-kontoen" - Rediger identiteter
kan du tilføje de forskellige adresser, så du kan sende med de
forskellige adresser

> Eller får jeg alle meddelserne
> når jeg bare
> har konto/brugernavnet. Jeg har TDC.

Så får du alle meddelelserne i din inbakke / inbox når det er hos TDC

Du kan så sortere dem til forskellige mapper via meddelelsesfitre

PS: Det er ikke smart med dobbeltsignatur

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk