skal vi ikke give dem nogle flere medlemme~
Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 03-06-05 05:46

jeg har lige sendt en mail og bedt om medlemsskab.

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=366142/

Med venlig hilsen
Lise

Fra : fam. Ager

Dato : 03-06-05 06:59

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <lboden@mail.nospam.dk> skrev i en
meddelelse news:429fe071$0$73226$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> jeg har lige sendt en mail og bedt om medlemsskab.
>
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=366142/
>
> Med venlig hilsen
> Lise
>-------------------------------------

jeg anede ikke at de stadig eksisterede!. jo selvfølgelig skal vi det!. det
er da det mindste man kan gøre, og et lille beløb kan de fleste afse.
der er stort behov for sådanne organisationer, og internater er dyre i
drift. så jeg har ihvertfald lige meldt mig ind.
tak for info!

mvh. marie

Fra : Eva Schmidt

Dato : 03-06-05 09:46

> [...]
meddelelse news:429fe071$0$73226$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> jeg har lige sendt en mail og bedt om medlemsskab.

Så har jeg også skrevet og bedt om medlemsskab

Eva

Fra : fam. Ager

Dato : 03-06-05 09:59

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> meddelelse news:429fe071$0$73226$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Så har jeg også skrevet og bedt om medlemsskab

jeg har også sendt dem en mail, om det ikke var en ide, at lave bladet
elektronisk, det koster mange penge at trykke og sende ud, derved vil de da
spare de udgifter!. de har en flot hjemmeside, med god information, så i
pricippet er et blad overflødig luksus....

mvh. marie

Fra : Denise

Dato : 03-06-05 10:13

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <lboden@mail.nospam.dk> wrote in message
> jeg har lige sendt en mail og bedt om medlemsskab.
>
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=366142/
>
> Med venlig hilsen
> Lise

Hej Lise
Tak for info.

Selvfølgelig, jeg troede faktisk jeg var medlem af alt hvad der fandtes
hihi.
Linket hvor der står noget mere er http://www.dyrevaernet.dk/ , men det er
faktisk nemmere at indbetale 125 kr. som enkeltmedlem eller 175 kr. som
familiemedlemskab på giro 500 - 2869 - så får man bekræftelse og bladet, så
det vil jeg gøre.

Jeg smider lige artikel og link i nogle andre kattefora.

--
Hilsen Denise

Fra : Janne

Dato : 03-06-05 12:32

Hejsa

Så har jeg også skrevet og bedt om medlemskab.
Håber der er mange der gerne vil give et bidrag om året.

M.V.H Janne.

Med venlig hilsen
Janne
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 03-06-05 13:21

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <lboden@mail.nospam.dk> wrote in message
> jeg har lige sendt en mail og bedt om medlemsskab.

> [...]

Også jeg.

Venlig hilsen

Aragorn_DK - der nu vil spamme sine venner med links så de også kan melde
sig til hvis de vil.

--
=================
www.welles.dk

Fra : Ole Palmhøj

Dato : 03-06-05 14:49

> [...]
meddelelse news:429fe071$0$73226$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> jeg har lige sendt en mail og bedt om medlemsskab.

Jeg er bange for, at det ikke nytter alverden. Den siddende bestyrelse
kuppede sig ind for et års tid siden og lod hånt om alle advarsler om stram
økonomi. Der er tale om gæld i multimillionklassen, opstået pga af dyrt
byggeri i Rødovre. Samtidigt har de fyret den eneste medarbejder, der
virkelig var i stand til at skaffe penge fra diverse fonde.
Bestyrelsesformanden er ejer af et stort dyrefoder-med-mere firma, og resten
af bestyrelsen består nu af hans kone og et par andre rygklappere. Jeg vil
overlade til den enkelte at vurdere kvaliteten af formandens engagement.

Det er dæleme synd for dyrene, men lidt flere medlemmer til 100 kr. om året
kan ikke redde foretagendet, og uden en ny bestyrelse er der dømt fallit
under alle omstændigheder.

Mvh
Ole

Fra : Ole Palmhøj

Dato : 03-06-05 18:22

"Ole Palmhøj" <opal@dr.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det er dæleme synd for dyrene, men lidt flere medlemmer til 100 kr. om
> året kan ikke redde foretagendet, og uden en ny bestyrelse er der dømt

Nå, jeg er lige blevet gjort opmærksom på, at ovennævnte formand har trukket
sig, men det redder ikke økonomien.

Fra : Andrea

Dato : 03-06-05 17:19

> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=366142/
>
> Med venlig hilsen
> Lise

Hvad jeg kan læse ud af artiklen, hjælper de kun dyr på Sjælland. Jeg vil
hellere give mine bidrag til organisationer der arbejder i hele DK. F.eks.
Inges kattehjem...

Mvh. Kristina

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 03-06-05 22:18

> [...]
> hellere give mine bidrag til organisationer der arbejder i hele DK. F.eks.

Jeg har vist ikke fulgt med i balladen, men jeg har sakset lidt fra
hjemmesiden:

"Foreningens formål er at udbrede viden om dyrevelfærd og kæmpe imod
dyremishandling både lokalt og på landsplan.

Vi forsøger at vinde gehør for dyrenes ret til et godt liv, uanset om det er
tamme eller vilde dyr. Vi arbejder derfor sammen med andre organisationer
for at stå stærkere og for at nå ud til så mange som muligt.

I Danmark arbejder vi bl.a. sammen med Dyrenes Dag Komité, Kattens Værn,
Hestens Værn, Dansk Dyreværn Århus, Husdyrenes Vel, Dyrenes Venner, m.fl."

De har også områdekonsulenter, der rykker ud i hele landet.

Men det var også bare et forslag *S*

Nå, jeg skal vist ind og holde i poter, sådan som det ser ud til at blive
uvejr nu. Måske lidt tordenkaffe/kakao ikke vil være dårligt, når det skal
være *S*

M.v.h.
Lise