cd-jagt - hvor og hvem?
Fra : Jesper Hauerslev And~

Dato : 01-06-01 10:21

Hejsa

Hvor skal man henvende sig til hvis man er på jagt efter specielle
cd-titler af den slags man ikke bare lige valser ned til Fona og finder
på 2 sekunder?
Jeg er i øjeblikket på jagt efter T.H.C: "Adagio" og Delerium: "Karma".
SIdstnævnte har jeg fudet hos CDON (har bare ikke taget mig sammen til
at bestille den endnu) men det er straks svære at finde T.H.C

Jeg har kigget lidt hos amerikanske CDNOW men bliver det ikke bar
hundedyrt når den skal sendes helt fra "over there"?

--
Med venlig hilsen/Best Regards
Jesper Hauerslev Andersen, Studentermedhjælper ved Institut 11

Fra : nikolaj borg

Dato : 01-06-01 11:57

"Jesper Hauerslev Andersen" <jeha99@hum.auc.dk> wrote in message
> Hvor skal man henvende sig til hvis man er på jagt efter specielle
> cd-titler af den slags man ikke bare lige valser ned til Fona og finder
> på 2 sekunder?

Funkshowet på P3 afholdt på et tidspunkt DM i pladebutik, hvor en række
butikker blev udfordret til at se, om de kunne skaffe et par meget sjældne
titler. Det endte med at blive Stereostudiet i Århus, der vandt, men jeg
tror, at de fleste rigtige butikker kan skaffe de nævnte titler (FONA er
ikke en rigtig butik), hvis bare du spørger pænt (og de rigtige. Det sker,
at der er forskel på personalet).

/Nikolaj

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 01-06-01 12:47

Således skrev Jesper Hauerslev Andersen <jeha99@hum.auc.dk> i
dk.kultur.musik Fri, 01 Jun 2001 11:21:13 +0200:

>Jeg er i øjeblikket på jagt efter T.H.C: "Adagio" og Delerium: "Karma".
>SIdstnævnte har jeg fudet hos CDON (har bare ikke taget mig sammen til
>at bestille den endnu) men det er straks svære at finde T.H.C

Hmm, disse tyskere kan skaffe mig japanske fusionsjazzskiver. (godtnok
til 100 DM stykket, men bare det at de har det...) så mon ikke også de
kan hjælpe dig?

http://www.jpc.de/

Og sandelig jo:

Delerium:
Karma
CD 33.95 DM

og

T.H.C.:
Adagio
CD 39.95 DM

Det ser ud til at de har det meste. Jeg har ikke prøvet at handle med
dem, men det ser umiddelbart ud til at være en biks af en vis kaliber,
så jeg kan ikke forestille mig at der er nogen problemer der.

Knud
--
You can create your own opportunities this week.
Blackmail a senior executive.

Fra : peet_dk

Dato : 01-06-01 15:56

gik ind på allmusic.com og fandt ud af hvilket plade selskab de er på

google.com søgte på pladeselskabet ->

http://www.brainsurgerymusic.com/ ->

http://www.cdnow.com/cgi-bin/mserver/SID=1366351658/pagename=/RP/CDN/FIND/al
bum.html/ArtistID=T.H.C./DDCN=SD-45571+8202+2

så frem med visa kortet :)

--
----
peet_dk was here....

Fra : Invader Zim

Dato : 01-06-01 18:07

> [...]
>
> --
> Med venlig hilsen/Best Regards
> Jesper Hauerslev Andersen, Studentermedhjælper ved Institut 11

Delerium er udgives af Nettwerk, prøv at se på deres hjemmeside. Nogle
gange foreslår de steder hvor det er ekstra billigt at købe.
Prøv også www.secondspin.com
og ebay har altid noget fra Delerium og andet Bill Leeb-relateret materiale
til salg.
Jeg ved ikke med THC, men du kan garanteret også finde noget fra dem på
ebay :)

-Invader Zim

Fra : Invader Zim

Dato : 01-06-01 18:10

"Invader Zim" <dapolicemanwhopunches@heads.fuk> wrote in message

> [...]
materiale
> til salg.
> Jeg ved ikke med THC, men du kan garanteret også finde noget fra dem på

PS. Hvis du hellere vil købe dine CD'er i Danmark kan du jo prøve at kigge
forbi hos Baden Baden på studiestræde inde i København. De har en temmelig
stor industrial sektion.

-Invader Zim

Fra : PW

Dato : 01-06-01 18:27

Hvorfor ikke bruge http://www.gemm.com der kan man stort set finde det
hele.
T.H.C: "Adagio" 11 $ (godt nok brugt)
Delerium: "Karma" fra 8,25 $ (både brugt og nye)
Har selv handlet der, fungerer glimrende.