tilløbet kat - opdatering
Fra : Karina Nielsen

Dato : 01-06-05 17:24

Hej gruppe,

så har jeg vist gjort dagens gode gerning:)

Jeg er netop kommet hjem efter at have afleveret den lille misling. Hun
hedder Feline og er ca. 1 år - som også jeg havde bedømt hende til at være:)

Ejeren gav mig et kram og sagde at hun ikke vidste hvad hun skulle gøre
fordi jeg havde annonceret med katten:) Så bliver man lidt glad ikke:)

Så det hjalp at sætte en annonce i det lokale supermarked - længe leve
Superbest:)

Karina

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-05 18:29

"Karina Nielsen" <Dsl154563NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fordi jeg havde annonceret med katten:) Så bliver man lidt glad ikke:)
>
> Så det hjalp at sætte en annonce i det lokale supermarked - længe leve

Hvor dejligt for den lille missepige og hendes ejer at de fandt hinanden
igen

Du anbefalede vel ejer at få hende øretatoveret? ;)

Tak for opdateringen.

Tina

Fra : Karina Nielsen

Dato : 01-06-05 21:35

"Tina F." <wunjo(a)webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor dejligt for den lille missepige og hendes ejer at de fandt hinanden
> igen
>
> Du anbefalede vel ejer at få hende øretatoveret? ;)
>
> Tak for opdateringen.

Ja, hun var glad for at få hende hjem - også børnene havde savnet hende.

Hun var åbenbart faldet ned fra en altan på 2.sal - de havde haft et vindue
åbent...

Åh jo, det gjorde jeg - hvis der bliver en næste gang:) Endnu en gang er jeg
glad for at jeg fik Perle øretatoveret i sin tid:)

Det var da så lidt:)

Karina

Fra : Kate

Dato : 01-06-05 21:15

"Karina Nielsen" <Dsl154563NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote in

> Så det hjalp at sætte en annonce i det lokale supermarked - længe
> leve Superbest:)

Dejligt når det virker Selvom jeg nu sad med en følelse af at du
lidt håbede at ingen ville reagere så du ville være *nød* til at
beholde hende

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Karina Nielsen

Dato : 01-06-05 21:39

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> Dejligt når det virker Selvom jeg nu sad med en følelse af at du
> lidt håbede at ingen ville reagere så du ville være *nød* til at
> [...]

Nej det var nu ikke det jeg håbede på. Jeg er kun glad for at jeg fandt
hendes ejer:)

Hvis ikke jeg havde fundet ejeren måtte jeg alligevel af med hende. Det er
desværre ikke tilladt at have 2 katte hvor jeg bor:(
Selvom der er mange der gør det, men så ville jeg stå i en situation hvor
jeg skulle vælge imellem dem eller smides ud af lejligheden:(

Da jeg fik Perle i sin tid fandt jeg ud af at hun trives bedst alene. Jeg
fik hende og hendes bror samtidigt. Han blev givet væk da jeg på det
tidspunkt boede på 20 kvm og hun ændrede sig fuldstændig da han var væk.

Karina

Fra : Kate

Dato : 03-06-05 14:58

> Selvom der er mange der gør det, men så ville jeg stå i en
> situation hvor jeg skulle vælge imellem dem eller smides ud af
> lejligheden:(

Det kan jeg bestemt godt følge dig i. Da jeg flyttede fra min ene
lejlighed til den anden, var det mig yderst magtpåliggende at jeg måtte
have *alle* kattene med, ellers flyttede jeg simpelthen ikke. Heller
ikke jeg ville kunne vælge mellem mine katte.