CD-WOW og pre-releases
Fra : Morten Bowman

Dato : 01-06-05 14:45

Hejsa
Nu er jeg holdt med at bestille mine pre-releases hos cd-wow!.
Hver _eneste_ gang er de blevet forsinket og ofte flere gange udskudt pga.
manglende levering fra supplier!
Jeg har mailet hver gang og de undskylder da vældig osv. osv. Men intet er
blevet bedre og de virker ærlig talt ikke til at tage det særlig alvorligt!
Er jeg den eneste der har oplevet det?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 01-06-05 15:13

Morten Bowman wrote:

> Hejsa
> Nu er jeg holdt med at bestille mine pre-releases hos cd-wow!.
> Hver _eneste_ gang er de blevet forsinket og ofte flere gange udskudt pga.
> manglende levering fra supplier!

Til gengæld sparer du 30-40kr i forhold til hvis du havde gået ned og
købt den i en butik ;)

> Jeg har mailet hver gang og de undskylder da vældig osv. osv. Men intet er
> blevet bedre og de virker ærlig talt ikke til at tage det særlig alvorligt!
> Er jeg den eneste der har oplevet det?

Skal jeg ikke kunne sige.
Personligt er det meget sjældent jeg køber noget over nettet som jeg
ikke kan vente på at modtage.
Skal det være på premieredagen stiller jeg mig hellere ned og køber det
i en butik.
Det er muligt det er lidt dyrere til gengæld er jeg sikker på at få det
i hånden med det samme.

Fra : Morten Bowman

Dato : 01-06-05 22:41

On Wed, 01 Jun 2005 16:12:44 +0200, Robert Eriksen <ROEblåbærgrød@adr.dk>
wrote:

> [...]
>i en butik.
>Det er muligt det er lidt dyrere til gengæld er jeg sikker på at få det

Alle de premierer jeg har bestilt i danske net-butikker er altid kommet til
tiden, ofte endda før. Den nye DAD fik jeg lørdag og den udom først mandag.

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 01-06-05 17:08

> [...]
> Jeg har mailet hver gang og de undskylder da vældig osv. osv. Men intet er
> blevet bedre og de virker ærlig talt ikke til at tage det særlig

Nej, jeg har samme oplevelse.
Har et forudbestillinger, som skulle være udkommet i midten af maj, men som
først udkommer sidst i juni...
Et par gange har jeg også skulle rykke for mine forudstillinger.
Bl.a. så udkom Audioslaves nue cd d. 23. maj, men d. 30. maj var den endnu
ikke afsendt, så jeg skrev en mail til dem, og den er først blevet afsendt i
dag...

Mvh.

Mads

Fra : Morten Bowman

Dato : 01-06-05 22:38

On Wed, 1 Jun 2005 18:07:58 +0200, "Mads Jakobsen" <madsjakob@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>ikke afsendt, så jeg skrev en mail til dem, og den er først blevet afsendt i

Lige nøjagtig den! Så jeg afbestilte den, bestilte den hos Play.com, som
efter få timer skreb tilbage at den nu var sendt
Der må altså være et problem hos cd-wow og deres logistik!?
Jeg har aldrig oplevet det med play.com, og af frygt for at det samme vil
ske med den nye Coldplay, så bestilte jeg det hele hos dem.
Play.com har også gratis levering

Fra : Kim Petersen

Dato : 01-06-05 23:31

> Hver _eneste_ gang er de blevet forsinket og ofte flere gange udskudt pga.
> manglende levering fra supplier!

Jeg har haft en del pre-releases som jeg har modtaget til tiden eller lidt
før, men selvfølgelig har jeg også oplevet det modsatte, som regel dog fordi
leveringsterminen fra plade-/filmselskabets side er blevet skubbet.

Fra : BS

Dato : 02-06-05 12:28

> [...]
> Jeg har mailet hver gang og de undskylder da vældig osv. osv. Men intet er
> blevet bedre og de virker ærlig talt ikke til at tage det særlig

Helt enig har oplevet det samme hver gang også....

Man hvad gør man ikke for at spare 40kr.....

Når jeg har klaget over det har de sendt en lam undskyldning og så en eller
anden kode hvor man får 2 kr i rabat eller sådan noget næste gang man
bestiller - jeg siger bare spar mig for det snolde crap......!

Fra : Morten Bowman

Dato : 02-06-05 16:21

On Thu, 2 Jun 2005 13:28:14 +0200, "BS" <saftkongen@REMOVE_THIShotmail.com>
wrote:

> [...]
>anden kode hvor man får 2 kr i rabat eller sådan noget næste gang man
>bestiller - jeg siger bare spar mig for det snolde crap......!

Jeg har sq endnu ikke fået en rabat!!
Brug play.com, dem har jeg end til nu været meget tilfreds med.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 11-06-05 09:27

Morten Bowman skrev:
> [...]
> intet er blevet bedre og de virker ærlig talt ikke til at tage det
> særlig alvorligt! Er jeg den eneste der har oplevet det?

Blot til opdatering: Jeg havde Coldplay i forbestilling hos CD-WOW.
Den blev afsendt i lørdags og kom i går fredag, med officiel
udgivelsesdato i mandags.

Det betyder dog ikke særlig meget for mig, så længe de kommer. Jeg har
ikke nogen naturlig forventning om, at de har udgivelserne tidligt nok
til at kunne sende dem til mig, så jeg har dem på udgivelsesdatoen.
Men det er da muligt, det er anderledes hos andre butikker.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Morten Bowman

Dato : 11-06-05 22:34

On Sat, 11 Jun 2005 10:26:34 +0200, "Peter Brandt Nielsen"
<peterbrandtnielsen@gmail.com> wrote:

> [...]
>til at kunne sende dem til mig, så jeg har dem på udgivelsesdatoen.
>Men det er da muligt, det er anderledes hos andre butikker.

Jeg har haft Coldplay siden tirsdag - bestilt hos play.com

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-05 09:51

> Jeg har haft Coldplay siden tirsdag - bestilt hos play.com

Og jeg fik min onsdag - faktisk fra CD WOW.
2 dage efter officiel release er helt acceptabelt for mig.

Mvh Mikkel

Fra : Mikkel Westh

Dato : 12-06-05 10:23

Fra : Mikkel Westh

Dato : 12-06-05 10:25

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> wrote in message

Har samme oplevelse. Har mange gange forudbestilt noget, og ofte har de
udskudt det.
Selv ting som er udgivet, forsinker de, og altid uden at skrive det til en,
så man blot utålmodigt sidder og venter på pakken.

> [...]
> til at kunne sende dem til mig, så jeg har dem på udgivelsesdatoen.
> Men det er da muligt, det er anderledes hos andre butikker.

Bestil hos Play.com istedet. De leverer med det samme, sender mail, hvis
ordren er forsinket. Langt bedre service end CD-WOW.

Mvh. Mikkel