Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hurtighed
Fra : Ukendt

Dato : 31-05-05 20:54

Jeg skal bruge et kamera det skal kunne følgende:
Være lille
Være forholdsvis i den hurtige ende (fra man trykker på knappen til den
tager billedet)
Have 3,2 megapixel eller mere
3x Optisk zoom

Må koste højest 3000kr.

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 31-05-05 21:03

Anders Bomholt wrote:

> [...]
> Være lille
> Være forholdsvis i den hurtige ende (fra man trykker på knappen

Sony T1/T3 eller Ixus 40/50. De udmærker sig ved hurtig opstarts- og
fokuseringstid. 4-5MP alt efter modellen, alle med 3x optisk zoom.
--
JPEGCrops 0.6.22 beta - Tabsfri beskæring af JPEG billeder -
http://ekot.dk/JPEGCrops/

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-05 21:10

"Toke Eskildsen" <darkwing@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> Sony T1/T3 eller Ixus 40/50. De udmærker sig ved hurtig opstarts- og
> fokuseringstid. 4-5MP alt efter modellen, alle med 3x optisk zoom.
> --
Ixus 50 har jeg prøvet og synes ikke den er hurtig nok har prøvet et Sony
cybershot DSC-200 er Synes det er hurtigere men er det bare mig eller er det
noget vrøvl???

det kunne være noget andet var hurtigere???

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 31-05-05 21:25

Anders Bomholt wrote:
> det kunne være noget andet var hurtigere???

(d)SLR - hurtigere bliver det ikke

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Michael L

Dato : 31-05-05 22:23

Thomas Schreiber wrote:
> (d)SLR - hurtigere bliver det ikke

Så kniber det nok lidt med det budget der er lagt for dagen :)

Mvh
Michael

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 01-06-05 08:03

Michael L wrote:
> Så kniber det nok lidt med det budget der er lagt for dagen :)

Du kan da få et D1 hus for under 3000 idag

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Coach [4130]

Dato : 31-05-05 21:41

"Anders Bomholt" <anderssnabelabomholt.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> Være lille
> Være forholdsvis i den hurtige ende (fra man trykker på knappen til den

Casio Exilim Z55 ,
fra du trykker på ON til klar = 1,3 sek.
Pentax optik.
5 megapix
tager billeder i 4:3 og 3:2 format
2,5" LCD

Super hurtigt kamera til 2499,- + f,eks 256 mb SDkort til 199,-, så er du
godt kørende.

Jeg synes det har bedre objektiv end Sony, og jeg har prøvet begge mærker.

mvh
Bri@n

Fra : René

Dato : 02-06-05 10:23

Hej Anders

Det nye Ixus 700 får blandt andet ros for sin hurtighed, så det vil jeg
klart anbefale - kan fås for omkring 3.200 kr. i dag. Jeg har selv et Ixus
400, som jeg er meget glad for.

Anmeldelse:
http://www.akam.no/artikkel/16212

Kan fx købes her:
http://www.digi-world.dk/index.php?view=moreinfo&productid=1891&s=2

mvh René

Fra : Søren B

Dato : 04-06-05 00:47

Køb et brugt Canon EOS D30. Det er mindre udløserforsinkelse end på de
fleste moderne point-and-shoot digital kameraer og det handles vist til
omkring 2500,- i den blå avis eller hos fotohandlere der sælger brugt
udstyr. Det har 3,3 megapixel.

/Søren