Russian blue - wow, må jeg se?
Fra : Inger Marie

Dato : 01-06-01 09:26

Hej

Spørg mig ikke om hvorfor, men jeg har altså forelsket mig i Russian Blue
uden nogen sinde at have set én i virkeligheden. Jeg har læst om den og set
billeder - men en levende udgave af racen, det har jeg aldrig set.

Nu er tiden kommet til at vi så småt gerne vil til at anskaffe os en kat
(vi er for nyligt flyttet fra lejlighed til hus). Og naturligvis vil jeg
gerne have en russian blue, men jeg er dog ikke så modig at jeg vil have én
uden først at have set én.

Jeg bor på Århus-egnen. Er der nogen, som bor i nærheden som er villige til
at åbne deres hjem, så jeg kan få et kik på den dejlige russer?

(Jeg har tidligere haft kat, men ikke en racekat)

--ingermarie

Fra : Nina El Falaki

Dato : 01-06-01 12:29

Hej Inger Marie

Gå ind på www.jyrak.dk under opdrættere, og ring så til en eller helst flere
opdrættere og lav aftale om hvornår du må se deres katte.

Opdrættere er glade for at evt. killingekøbere undersøger sagerne først.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Grit Wessel

Dato : 01-06-01 12:41

> Gå ind på www.jyrak.dk under opdrættere, og ring så til en eller helst
flere
> opdrættere og lav aftale om hvornår du må se deres katte.

Hej Nina

Det er vist nemmere sagt end gjort: Der er ikke nogen russian blue
opdrættere på Jyraks opdrætterliste

Her er en hjemmeside på en Russian Blue opdrætter fra Jylland (ved ikke lige
hvor Åbyhøj ligger, men postnummeret ser jydsk ud )

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Silverflame

Dato : 06-06-01 18:03

Hej
JEg har lige set at der er nogle til salg på dk.marked.privat.dyr.
Måske det var noget?
Vh Winnie