Huskøb igang, sælger afgået ved døden
Fra : Lars Olsen

Dato : 31-05-05 15:06

Hej

Jeg er igang med at købe hus. Sælger har skrevet under på købsaftalen og
udbetaling er deponeret til tiden hos mægler. Nu er der så sket det triste,
at sælger er afgået ved døden.

Hvad nu?

Hvem skriver under på skødet som sælger?

Er det nu et dødsbo?

Hvis det er et dødsbo, hvad har det af konsekvenser for mig? Evt
konsekvenser for en ejerskifteforsikring? Der er tilstandsrapport på huset.

Jeg har snakket kort med min advokat om det, men han skulle undersøge det
nærmere, da det ikke er noget han har oplevet før. Og så ville jeg lige
bruge ventetiden på at få jeres input

På forhånd tak

Lars Olsen