GPS spørgsmål
Fra : Peter Henriksen

Dato : 29-05-05 21:41

Hej.

Jeg har prøvet at finde et svar på mit spørgsmål, men jeg kommer ikke
så meget videre.

Jeg vil gerne købe en GPS-dims, PDA eller noget i den retning så jeg kan
nå at blive fortrolig med den inden ferien går til USA - meen, når jeg
så tager afsted vil jeg også gerne have kortene til USA installeret -
jeg syntes mange af de GPS'er jeg kan finde kommer med kort til
skandinavien eller europa. Og hvis jeg leder på deres hjemmesider finder
jeg ikke lige de informationer jeg leder efter, har også prøvet at
sprøge hos bl.a. TomTom, men fik ikke lige noget brugbart svar.

Er der nogen der har erfaringer med den slags 'globalisering' , og evt.
kan anbefale noget ?

Mvh
Peter

Fra : Anders Lund

Dato : 29-05-05 22:03

Peter Henriksen wrote:
> Jeg vil gerne købe en GPS-dims, PDA eller noget i den retning så jeg kan

Umidlbart ville jeg stille sådan et spørgsmål i dk.edb.system.lomme-pc.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 29-05-05 23:37

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> Umidlbart ville jeg stille sådan et spørgsmål i dk.edb.system.lomme-pc.
>
> --

Tja, jeg ville nok spørge i
dk.teknik.satellit.navigation

Kurt

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 29-05-05 23:58

On Sun, 29 May 2005 23:02:33 +0200, Anders Lund
<anders@andersonline.dk> wrote:

>Umidlbart ville jeg stille sådan et spørgsmål i dk.edb.system.lomme-pc.

dk.teknik.satellit.navigation er nu mere oplagt

Fra : Anders Lund

Dato : 30-05-05 06:16

jubija@yahoo.dk wrote:

> dk.teknik.satellit.navigation er nu mere oplagt

Ups, der kan man bare se hvor let det kan gå galt!

Fra : Peter Henriksen

Dato : 30-05-05 21:09

On Mon, 30 May 2005 07:16:15 +0200, Anders Lund wrote:

> Ups, der kan man bare se hvor let det kan gå galt!

Men tak alligevel til jer begge