Kødædende - aha?
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 29-05-05 21:28

I denne weekend har jeg været en del på altanen - der skulle plantes
planter
og læses lektier og slikkes sol. Imens har Svedske iagttaget sceneriet
indefra, når hun altså ikke lige sov. I eftermiddags opdagede jeg hende i
vindueskarmen... hmmm.... det var da mærkeligt, var der godt nok plads til
hende der???
Jaeh, det var der da. Hun sad oven i den kødædende plante. Men hun blev
trods alt ikke ædt, selv om hun er en lækker lille *host* Svedske...

Venlig hilsen Dikte

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-05 23:05

"Benedikte Brisson" <nixenbixen@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jaeh, det var der da. Hun sad oven i den kødædende plante. Men hun blev
> trods alt ikke ædt, selv om hun er en lækker lille *host* Svedske...

*LOL*

Hun har fundet en ven i planten

Tina

Fra : Miver og Mulles mor,~

Dato : 31-05-05 19:41

"<klip> I eftermiddags opdagede jeg hende i
</klip>

Mit gæt er at Svedsken en skønne dag æder planten ... med urtepotte und das
ganzem Molovitten...hun er jo ikke ligefrem en kostforagter :o

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk