S: Border Terrier
Fra : Ukendt

Dato : 29-05-05 19:41

Hej,

Elvis skal flytte hjemmefra. Han er en rigtig dejlig Border Terrier på 17
uger.
Med DKK-Stamtavle,
vaccineret,
fået ormekur,
kan gå i snor,
være lidt alene hjemme,
kan lide at være med i bilen,
spiser ikke før man siger værsgo´
er glad for nus og kærtegn,
samt nem at opdrage på.

Kunne du tænke dig sådan en lille fætter fra vores eget opdræt, så kontakt
mig på: 86 41 42 29 /40 94 47 70
eller
milla snabela jyde punktum dk.

Hilsen Camilla

Fra : Kennel Klitgaard V. ~

Dato : 29-05-05 19:50

Hej Camilla
Hvad koster Elvis? Mvh. Dinne Elgaard Pedersen?

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-05 20:06

"Kennel Klitgaard V. Dinne & Bent Elgaaard Pedersen" <dinneep@privat.dk>
skrev i en meddelelse news:429a0ee0$0$207$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Hej Camilla
> Hvad koster Elvis? Mvh. Dinne Elgaard Pedersen?
> "M&M" <milla snabela jyde punktum dk> skrev i en meddelelse

Hej Dinne!

Det havde jeg glemt at skrive. Elvis koster 3500,- incl sine vaccinationer
og stambogen.
Han bor i Hadsten Kommune.

Hilsen Camilla