S: Diverse hardware
Fra : Mariusz

Dato : 29-05-05 16:59

Hej alle.

Så skal der tømmes ud. Jeg har en masse forskelligt jeg skal af med, div
blæsere P2 kølere m.m.
Hele moliviten er lagt ud på:
http://www.stroemberg.dk

Se under salg af computerdele

det hele forgår som en lille auktion hvor det højeste bud vinder.

Hilsen

Mariusz

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 29-05-05 17:17

Venligst brug en markedsgruppe - i dette tilfælde
dk.marked.privat.edb.intern

Fra : CopyCat

Dato : 29-05-05 21:28

> Se under salg af computerdele

og brug makrofunktionen på dit kamera ..

~~Frank .,

Fra : Claus Tersgov

Dato : 01-06-05 13:15

"Mariusz" <Mariusz@nybro.dk> skrev

> Hej alle.
> Så skal der tømmes ud. Jeg har en masse forskelligt jeg skal af med, div

To på hinanden følgende indlæg, som begger er fatalt fejlanbragt. Kunne du
ikke gøre alle os andre den tjeneste at se på www.usenet.dk navnlig under
gruppernes fundatser og deres brug. Lige nu poster du annoncer, som ikke
hører hjemme i en debatgruppe.

Der er regler for brugen af nyhedsgrupperne, og det ville være ønskværdigt,
om du gad at sætte dig ind i disse. Er du i tvivl om npget, så spørg evt i

FUT dk.admin.netikette (betyder at svar havner der)

Claus