Foto
IBM760 5420
Teil 3020
På ferie til USA med Nikon Coolpix 5200
Fra : Emil Hesel

Dato : 28-05-05 20:25

Hej NG!

I sommerferien skal jeg til USA. Derfor vil jeg gerne vide hvad jeg gør med
hensyn til opladnign mv.

--
Mvh.
Emil Hesel

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 28-05-05 20:35

Emil Hesel wrote:
> Hej NG!
>
> I sommerferien skal jeg til USA. Derfor vil jeg gerne vide hvad jeg gør med
> hensyn til opladnign mv.

Letteste er vel at købe en rejselader.

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Tommy Jensen

Dato : 28-05-05 20:35

On Sat, 28 May 2005 21:25:26 +0200, "Emil Hesel"
<emil.hesel@stofanet.dk> wrote:

>Hej NG!
>
>I sommerferien skal jeg til USA. Derfor vil jeg gerne vide hvad jeg gør med
>hensyn til opladnign mv.

Tager din oplader med

Seriøst, der er ingen problemer med at oplade batterier. Langt de
fleste opladere omstiller sig selv til 110 volt.

Men husk en adaptor til netstik da de ikke anvender samme stik som vi
gør. Du kan købe en adaptor hjemmefra eller i usa.

MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 29. marts. 2005 i email adresse.