Hej gruppe
Jeg spurgte om nedenstående i dk.forbruger, men blev ledt her over:
Jeg mangler et cover til min mobil, og gik i gang med at bestille et
på cellshoppen.dk. Men da jeg nåede til kassen, sprang følgende
tekst i øjnene på mig:
Cellshoppen erstatter IKKE bortkommne breve.
Man kan vælge mellem to forsendelsesmetoder: Som pakke til 45 kr,
eller som brev til 15 kr, men hvor brevforsendelsen sendes på kundens
risiko. Må de det? Er det ikke først når jeg har modtaget brevet, at
varen er leveret, og det derfor er mit ansvar ved internethandel.
Hvis jeg vil spare de 30 kr differencen er mellem brev og pakke,
fraskriver jeg mig så retten til at klage hvis det modtagne har lidt
skade under forsendelsen, eller retten til at tilbageføre betalingen
hvis brevet er forsvundet hos Post Danmark, eller hvis Cellshoppen har
lavet en fejl ved forsendelse, så brevet ikke er blevet afsendt?
Under Cellshoppens betingelser står der ligeledes:
Vare sendt som brev sendes på kundens risiko.
mvh
Lars
|