Foto
IBM760 5420
Teil 3020
billigt EOS 300D
Fra : Kim Schulz

Dato : 25-05-05 06:45

faldt lige over denne her da jeg kiggede efter lidt nyt computer udstyr:
http://www.computerstore.dk/shop/varekort.asp?vn=KAMCA0087&WTac=Nyhedsbrev203

Canon EOS 300D til 3999kr inkl 18-55mm objektiv
tænkte nogen måske var interesseret i det. Virker da som en ok billig
pris

--
Kim Schulz | Stop Software patents before it is too late!
Geek by nature |

Fra : Brian Lund

Dato : 25-05-05 07:08

[...]

---

Plus moms!

Men det er da billigt alligevel...

Brian

Fra : K

Dato : 25-05-05 19:44

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Men det er da billigt alligevel...

eks. Computercity har det også til 4999.-

Fra : Kim Schulz

Dato : 25-05-05 07:11

On Wed, 25 May 2005 08:07:42 +0200
"Lyngholm" <001@001.dk> wrote:

> OG ! Skulle det være billigt ? læg lige moms på ...

ahh den overså jeg lige. ja så er det jo næsten samme pris som andre
steder.
--
Kim Schulz | Need a Content Management System for your website? Go
Geek by nature | get Fundanemt at : http://www.fundanemt.com New