Pjevs min lille ged
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 25-05-05 06:41

Hej
Noglegange har jeg fornemmelsen af at Pjevs tror han er en ged.
Så sidder man ved computeren og så kommer han og støder sit lille hovede
meget hårdt ind i mit skinneben og ser noget så glad ud. Så når man sidder
på hug nede på gulvet ogs ordner noget der, så kommer han nærmest løbende og
støder sit hovede flere gange i låret på mig, så man får overbalance og
vælter. Så står kæresten op og så er det et startsignal til ham at nu skal
man op og snakke med mig og støde sit hovede meget hårdt ind i panden på
mig, så man vågner op og tror at der er faldet noget ned i hovede på mig.
Helt ærligt, nogle gange så får man en fornemmelse at der er lidt ged i ham,
når han stanger en sådan og at det er utolig at han ikke får hovedepine af
det stangeri. Det om morgenen kan faktisk gøre ondt på mig. Så gad vide hvad
hans hovede siger til det.
MEn sød er han.
mvh Cindie

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 25-05-05 06:54

Hehe, så er Harry også en ged *G* og der er godt 7 kilo bagvægt, så man kan
godt i et øjeblik miste balancen, når han gør sig til *G*

M.v.h.
Lise

Fra : Lisbet Sørensen

Dato : 25-05-05 07:31

Hej - Harald Blåtand er også i familie med geden. Han skal bare stange
ind i armhulen. Ikke så heldig med en frossen skulder.
Lisbet

Med venlig hilsen
Lisbet Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : fam. Ager

Dato : 25-05-05 09:35

GGGGG!
jeg troede at jeg var den eneste med en ged... en raggiegoat..GGGG og det er
også med 7 ,5 kg i rumpen...men det er nu kun den ene af dem der har den
ide..
hundene får også en stangert med efterfølgende katten-efter-hunden jagt..
sjove er de!

mvh. marie

Fra : Kate

Dato : 27-05-05 15:28

"fam. Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote in

> en raggiegoat.

hahaha. Jeg har en abygoat så. Godt nok stanger hun aldrig mig, eller i
hvert fald sjældent, men det ser altså sjovt ud når hun med sine ca
2½kg er lige ved at vælte Mowgli som vejer 7kg. Tror han bliver
overrasket og derfor mister balancen

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : fam. Ager

Dato : 27-05-05 19:11

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvert fald sjældent, men det ser altså sjovt ud når hun med sine ca
> 2½kg er lige ved at vælte Mowgli som vejer 7kg. Tror han bliver

GGGG!

min ged laver det stunt med loui, vores ene hund, en boxerlømmel på 32
kg.... og loui står og kigger overbærende på anthon, som så skruer bissen på
og jager lømlen afsted...så kan han lære det, kan han!!. og stolt er geden!´
mvh. marie