Ekstrablads-saml-selv-pc
Fra : C. Caspersen

Dato : 24-05-05 21:19

For ca. 1 md. siden havde Ekstrabladet en test mellem 5 computere.

Den ene computer var samlet af en redaktør fra gamereactor. Delene købt hos
shg.dk

Hvilken konfiguration havde den ?

Mvh

Caspersen

Fra : Michael Friis

Dato : 24-05-05 22:45

> Den ene computer var samlet af en redaktør fra gamereactor. Delene købt
> hos
> shg.dk
>
> Hvilken konfiguration havde den ?

Hvis det var den ansvarlige udgiver Claus Reichel, så tror jeg ikke at du
kan bruge det til noget
http://www.gamereactor.dk/redaktionen/?PHPSESSID=87b1b0a515aca0822b1b82410e2bfa22

Fra : Laziter [9440]

Dato : 25-05-05 08:28

"Michael Friis" <MichaelFriis34@FJERNMIGhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis det var den ansvarlige udgiver Claus Reichel, så tror jeg ikke at du
> kan bruge det til noget

http://www.gamereactor.dk/redaktionen/?PHPSESSID=87b1b0a515aca0822b1b82410e2bfa22

LOL
Den var så fåret at den næsten var lam