Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
A 3 printer, fortsættelse
Fra : Ole Larsen

Dato : 24-05-05 18:33

For nogen tid siden bad jeg om vejledning til anskaffelse af subj.
For godt 1 uge siden modtog jeg en HP 8750.
Farver: Superb
s/h:brun-magenta i en grad, der gør den uanvendelig til s/h. Flere test
på nettet fremhæver den netop for dens s/h kvalitet.
Men på trods af gentagen telefonisk kontakt med en supporter er
problemet fuldstændigt uændret.
printer jeg s/h (ægte s/h eller rgb konv. til s/h, via PS eller med PS
lukket og v.hj.a HPs eget prgrm, instilling s/h eller ikke, kun med
sorte patron eller med alle, med farvestyring adobe-rgb eller hps
driver)bliver resultatet uændret brun-magenta.
Så nu bliver den returneret - så får vi se om der er problemer med at få
pengene igen.
Fortsættelse følger måske...
--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (11.maj.2005) design og nye billeder på:

Fra : michael bs

Dato : 24-05-05 20:51

> Så nu bliver den returneret - så får vi se om der er problemer med at få
> pengene igen.
> Fortsættelse følger måske...
> --

Husk lige at skrive hvor du købte den.
Og lad endelig fortsættelse følge!

mvh Michael

Fra : Esben

Dato : 24-05-05 22:25

> [...]
> patron eller med alle, med farvestyring adobe-rgb eller hps driver)bliver

Hvilke medier har du udskrevet på?

> Så nu bliver den returneret - så får vi se om der er problemer med at få
> pengene igen.

Det er en god idé at aftale den slags på forhånd.

--
Esben

Fra : Ole Larsen

Dato : 24-05-05 23:07

Esben wrote:

> Hvilke medier har du udskrevet på?

Åh, 3 forskellige af HPs egne, såmænd. Jeg tror alle for mig
tilgængelige muligheder er prøvet. Hvad undrer mig er at en supporter
ikke straks finder løsningen - hvis der altså er en...når Steves og
Photo-i mener den er super til s/h

> Det er en god idé at aftale den slags på forhånd.

Ja, det er det nok, men når HP selv beskriver den som en prof.
fotoprinter til farve og s/h, må man vel gå ud fra at den kan printe s/h?

Men jeg skrev egentlig kun for almindelig inf., såmænd ikke for at klage
min nød.